15 Aralık 2008 Pazartesi

Yazarlar Nerede?

Hey gidi günler hey!

Eskiden hergün düzinelerce yazı yazılırdı, sağ frame kendinden geçerdi napıcağını şaşırırdı.
Peki ya şimdi?
Sanırım bu bayram löp löp et, baklava faslı yaramadı bu yazarlara.

***********
Bayramda Benjcev le, gelen bir telefonla hacklenmiş olan siteyi tekrardan ele geçirme çalışmalarımız oldu. Zaman zaman daralsak da 20 dklık bir çalışma, küçük bir yazılım ve mükemmel yöneticimiz Benjcev in dehasıyla siteyi eski haline getirmeyi başardık. Şimdi sitenin ismini verip rencide etmek bize yakışmaz.
***********
Toplu bir zirve yapamadık! Devamlı farklı 3 ve 2 li kombinasyonlar şeklinde 8 günde 50 nin üzerinde zirve yapıldı.
***********
Zirvelerin genelinde sözlüğü nasıl ilerletebiliriz bu tartışıldı, ama cimri yönetici Benjcev bir sekreter tutmadığı için hiç bir şey kağıda dökülmedi, kağıda dökülmeyen fikirler de içilen biralarla uçtu gitti.
***********
Benjcev'in son gün yaptığı çakallık gözlerden kaçmadı. Bütün bayram elini cebine atmayan, atsa da ancak cuwara çıkaran mükemmel adam, son gün haceliz geldiğimden beri para harcatmıyonuz bunu ben verem dedi. Dediği hesap ta 2 bira bi finston layt. Onu da evine giderken tek başına içmek için aldı.
***********
Afedersiniz ama evin azına sıçmışız.
***********
İzmir de yapılan son zirve enfes geçti. Muazzam yerlere gidildi, süper insanlar görüldü. Erdem nickli yazarın ne kadar tanınan biri olduğu bir kez daha anlaşıldı.
***********
Unutmadan Ceketli Ali Dayı da bütün morallerimi bozdu neyse yingemin canı sağolsun.
***********
Yıldızları kopyala yapıştırla yapmadım hepsi el emeği göz nuru, eksiği gediği varsa haber verin düzeltivereyim.

Süper bir bayram geçirttiniz. Bütün yazarlara teşekkürler.
Ben bizzat kendim DAHİL.

2 yorum:

ceketli ali dayi dedi ki...

benjcev'den ricam sözlüğümüze mesajlaşma özelliği kazandırması. öyle kod mod bilmesi değil, apacak. Ben belki şuanda aksilik yapan iki yazardan birinin Habp olduğuna eminim ve mesaj atmak istiyorum. Belki "Naptım lan ben sana?" demek istiyorum kendisine.
Eksiklerini gördüm sistemin. Özeleştiri yap azcık benjcev.

ceketli ali dayi dedi ki...

tebrikler muazzam yönetici benjcev.
tebrikler koskoca ve karmaşık sistemin kurucusu.