24 Aralık 2008 Çarşamba

La Gazetta Della Sport

Başlık nerden geldi diye sormayın okurlarım, bu sitenin mükemmel yöneticileri sıradan başlıkları okumuyorlar. Hele ki Benjcev denilen yönetici sanırım kendi sayfasına Habp yazarının yazılarını getirme diye bir eklenti yapmış. Vay bana vaylar bana...

Dikkatleri başlığa çekerek okumalarını sağlamayı düşünüyorum.

Yazım:
Siz niye yazmıyorsunuz sevgi pıtırcığı yöneticilerim, gönüllerin prens ve prensesi, sabahların seda sayanları. Ama ailenin en küçüğü Habp a çemkirmeye geldi mi, hemen olay yerindesiniz. Ayrı ayrı odalarına çağırıp favorilerimden tutup çektikleri, hatta müdür -bulamadığı cetvelini ararken bile saf duygularımla yerini gösterip akabinde- muazzam el hareketi yaptırıp sonra parmak uçlarıma parmak uçlarıma cetvelinen vurmuştur. Dayak yediğim alenen açık ve nettir. İş bu dayaktan önce nöbetçi yazarla bizleri odasına çağırmaktadır. Delillerim deneme ekindedir. [Avukat olmayı çok isterdim ya.]
/Deneme Eki her çarşamba cuma gazetenizle birlikte bayinizde.\{Eğer ki Sallide yaşıyorsanız bayinizde Della Sport olması kuvvetle muhtemel.}(Haydaaa açıp kapayabileceğim parantez şekli kalmadı.)

Yazımın Özeti: Rebeka nın en önemli personeli Şerif abi asla fotomaç okumaz.

Yöneticiler tarafından çaylak yapılmamak için gerekli tanım:
www.gazzetta.it internet adresine sahip spor gazetesi (spor gazetesi olduğu konusunda şüphelerim Benjcev(dahi anlamındaki Benjcev ayrı yazılır >Yine yaLNış yapmış olabilirim, korkuyorum:<) yok değil. Ne bileyim ya...).

DipNot: Adını google da arayıp bulmuşundur sen diyen Benjcev lakaplı arkadaşım, benim sporla alakamın ne kadar çok iyi olduğunu pek iyi biliyorsun ve spekülasyon yaratmaya çalışıyorsun. Ya da çalışıyorum.

Hiç yorum yok: