30 Aralık 2008 Salı

Kıskançlık.

Yaklaşık bir sene önce benjcev' imle telefonda konuşurken birden büyük bir gürültü kopmuş, telefon kapanmış ve bir süre benjcev' den haber gelmemişti. Tekrar konuştuğumuzda "Arkadaş beni Köse Turan'ın orda ittirdi, bisikletin üstüne düştüm" demişti. Köse Turan kim lan demiştim hemen. Ayrıca kimdi o arkadaş, sevdiceğim elini ayağını yara yapan? Turan' mış o da. Ardarda Turan diyince yazı bir garipleşti. Herneyse, Rebeka olsun, Balığın kahvesi olsun, ne olduğunu bile bilmediğim Köse Turan olsun, bunlar hep hiç görmediğim yerler ki benjcev bacaklarımı kırar zaten. "Napçan görüp! Napçan görüp!" dediğini duyar gibiyim. Fakat yazılarda hep isimleri geçiyor. Kıskanıyorum.
O yüzden ben de bu yazımda Kardeşler Kuaför Salonu' ndan bahsedicem. Siz de orayı görmediniz çünkü. Kardeşler Kuaför Salonu kendimi bildim bileli Kurudere ile Çınarlı kavşağında faaliyet gösterir. İçeride fön makinaları, çeşit çeşit saç için spreyler, saçları alüminyum folyoya sarılmış teyzeler, saç boyası katalogları falan var. Gidilcek yer değil. Birsürü teyze, birsürü abla, sürekli bir Avon, bir orflime muhabbeti...
Ühüh. Övemedim.. Övemedim..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

insanın aklına hinlik sokan tipler vardır ya hani, dur örnekli bi anlatım yoluna başvurayım. azimliyim izah edebileceğim.

turan kimmiş ki? köse turan neresiymiş? turan kasıtlı mı itmiş? "napcan bilip napcan bilip" dediğini duyar gibiyim. maksat örneklemekti kızma yav hemen.

ama dost dediğin bugünler için var. kardeşler kuafördeki kuaförün adını verip saçını fönlerken fırçayı saçına doladığını, karışan saça çöp derlerdi hani nieyse , çöp haline gelmiş saçları fırçadan ayıramadığını, fırça kafanda sallanır halde bi süre avon kataloğuna baktığını falan anlatsaydın belki kızdırırdın adamı.

bissürü teyze bissüsü ablanın olduğu mekanda köse turan etkisi yaratamazsın ben diyim.

umarım bu yorum silinir diyerek kendimi aklayıp, benjcev'e saygılar dileyerek konuyu alengirli bi sapakta bırakır kaçarım.

ceketli ali dayi dedi ki...

dalyacım maksadım kızdırmak olsa "ben rebekaya gitcem" derdim. yok diyemezdim. belki sadece küçük bir ima.. yok ya onu da yapamazdım. "rebeka kapanacakmış" derdim belki. belki "şerif abi içkiye tövbe etmiş" derdim. evet.
ben istedim ki bunlar da bi konuya firansız kalsınlar. avon mavon dedim, orflaym dedim. sırf o ne lan? desinler diye. demediler biliyor musun?
o değil de dalyacım, balyaj yaptırmış birisi. neden sir yaptırmadın dedim ben de. birisi de eyeliner almış, dipliner almış. hemi de givenchy marka. işte böyle.

Adsız dedi ki...

dipliner ne ola ki?:) aha ben sorduysam onlar da sorar elbet ya da sormazlar. merak ederler mi ki? ne die etsinler?

o değil de balyajı güzel olmuş mu kızın hehe:)

anonymous (buna da gıcık oldum he)