30 Aralık 2008 Salı

Süngerler ve insanlar üzerine

16:28

Başlıkta yazan süngerden kasıt tabii ki sünger gibi içen insanlar değil(Bi şerif abi değil - ehliyet sınavına girmiş pazar günü yine-). Bildiğimiz bulaşıkları temizlemek için kullandığımız, yumuşak alet.

Eski bir dost söylemişti ilk bunu, bir bulaşık sohbeti içerisinde : "Süngerin uzun süre dayanmasını istiyorsan, bulaşık bittikten sonra iyice temizliceksin aga!". Süngerin içinde kalan deterjan ve diğer zararlı şeyleri temizliceksin... temizliceksin... temizliceksiiiiiiin...

İçerde kalan her şey süngerler gibi insanları da yıpratıyor farkında olmadan. İçinize attığınız en ufak dertler bile sizin daha kolay eskimenize sebep oluyor. Umursamayın, ben öyle yapıyorum...

Salihlinin en güzel mekanı Rebeka
Üzerine sohbetler olur her gidilen barda
Ne oranın tadını, ne sıcaklığını buldum uzaklarda
Gitmek ister tüm müdavimler oraya her hafta
Eskiden toplanırdık her tatilde bayramda
Rebeka kendine aşık ettin zamanla

Atma içine kardeşim, söyle ağzına ne geliyorsa! Delirtmeyin adamı. Bu sanatın en güzel örneklerini dedem gösterir. Hiç bişeyi dert etmez direk sana söyler sen dert edersin. Ule aklıma da örnek gelmedi, gelince eklicem şimdi sessiz sakin teraziyi tıklayalım artı repleri verelim.

ps: bu kadar zaman da böyle saçma yazı, kafam güzel herhalde benim...
17:05

9 yorum:

Habp dedi ki...

muazzam bir yazı, inanılmaz dedenizle tanışmak isterdim...

Habp dedi ki...

yazınızda kendimden birşeyler buldum ve süngerimle aramı düzelttim. çok teşekkürler iyi ki varsınız...

Habp dedi ki...

şiirinize hayran kalmamak elde değil. kitabınız çıkacak mı?

Habp dedi ki...

Şiiriniz hayatımı kararttı. Eşim cebimde bulmuş rebeka kim diye kavga çıkardı. Yardımcı olursanız sevinirim...

Habp dedi ki...

bu başlığı açarak aksi sözlüğümüzü çok gururlandırdınız. çok teşekkür ederiz habp bey. başarılarınızın devamı diliyorum.

Habp dedi ki...

Olum benim adımı kullanıp pirim yapıyosun valla bi daha bira vermicem sana.

Şerif abin...

Habp dedi ki...

Habp ortaya ne attırıverem? Getirin içiverem. İsmimi kullandığın için teşekkür ederim..

Öz Şerif abin...

ceketli ali dayi dedi ki...

Rebeka bence nezih bir ortam değil, çünkü bağyanlar gidemiyor. Yıllardır "Aile yeri varmış lan" deniyor ama her seferinde birisi çıkıp "Yok ki" diyor. Hiçbişi anlamadım ben bu işten. Balığın kahvesine döndü olay.

Adsız dedi ki...

yazı güzel ama yorumlar süper...