15 Aralık 2008 Pazartesi

Aksisözlük' ün Kazandırdıkları

.
1. Bilmem farkında mısınız ama sözlüğümüzün ayarlar bölümünde ceketli ali dayi için yönetici ibaresi kullanılmış. nerden bileceksiniz? benjcev hırsıyla, şahsi çıkarlarıyla, entrikalarıyla yöneticiliğimi harcadı. halbüsü sözlüğü kurarken "seni de yönetici yapıverem tatlım" demişti. sonradan first lady olduk çıktık. diyeceğim o ki böyle naçizane bir ortamda, dıravdan da olsa yönetici konumunda bulunmaktayım. bu benim ilk ve son yöneticiliğim. herhangi bir müdüriyete gelemem gayrı ben. bunu bana yaşatan aksi sözlük oldu.

2. Son zamanlarda çok aksi tavırlar sergilemeye başladım. Özellikle aksisözlük yazarlarına karşı sert bir tutum içerisindeyim.
Bayramda ErdEm'e "Sevgilime suç atıyorsun" diye sesimi yükselttim.
Habp'e "Sen Cafersin" dedim.
benjcev'e "Ben senin için alışkanlık haline geldim artık" demeye getirdim, sallamadı. İtişmeleri gerçek hayata yansıtacak kadar etkilendim son dönemdeki kaos ortamından.

Ayrıca benjcev'in haftalar süren aidat mücadelesi yüzünden gözümü para bürüdü.

3. Yorumlar beni güçlendirdi. oha. Ama hakikaten yazılara anında dönüt olanağı sitemizin en faideli fonksiyonu bence. dönüt çok farklı çağrışımlara sebep olabilir. Buradan küçücük ve sevimli bir insan yavrusu için dölüt tabirini kullanan tıp dünyasını kınıyorum.

4. Balığın kahvesinde kitaplık olduğunu öğrendim. Bu benim gibi bir eğitimci için harika bir haberdi. Sonuçta Almanlar günde 24 dakika kitap okuyorlar.

5. Küçük de olsa bir sözlüğü öylesine sevdim ki, geri kalan tüm sözlükleri bıraktım.

Hiç yorum yok: