29 Mart 2010 Pazartesi

dans etmek

dans etmem.

edilecek ortamlara da gitmemeyi yeğlerim. çünkü, az önce afedersiniz de annesine tecavüz edilmiş de onun intikam hırsıyla yanıp tutuşuyormuş gibi ciddi bir surat ifadesiyle götünü sağa sola kıvıran adamlar/kadınlar görmek, beni cümle kaînattan soğutur. bu tipleri gözünde canlandırabildin mi? askerde alay komutanının karşısında o kadar kasılmadım ben. bi rahat ol lan!

dans etmek kendini kaybetmektir bence. yani öyle olmalıdır. gözlerini boka bakar gibi kısıp, burnunu bok kokluyormuş gibi buruşturarak belini sağa sola kıvırışların, o anda bi barda değil de emperyalist güçlere karşı bir eylemdeymişsin gibi kollarını yukarı ittirişlerin, tüm varlığını karşıdaki adamı/kadını etkilemeye adayışların... neyin peşindesin it? bi bırak kendini, kayışını koparıver. bunu yapamıyorsan da zorlama kendini aga. gel, dans etmeyenler ve edemeyenler kulübümüze katıl. rezil etme kendini.

bu işi yıldız tilbe gibi gönülden yapamayacaksam hiç kalkışmam. ve kalkışmıyorum da. bir de şöyle bişey var:

5 yorum:

Obicen Kenobi dedi ki...

Merhaba,

10'a 10 kalas endamımla klübünüze katılmak isterim. Üyelik şartlarını öğrenebilir miyim?

İyi çalışmalar.
Kara.

akn dedi ki...

üyelik şartı olarak hayatınızda en az bir kez "hay sçayım doğum gününe de partine de yaa" diyip kenarda dikilmiş olmak yeterli.

bak şuracıkta bile 2 kişi olduk. benjcev'i de kafadan sayarım ben. etti 3.

bonaventure dedi ki...

o sayı her türlü 4 eder de...

şu videodan snra anladım ki ajdar çok yanlış bir zamanda dünyaya gelmiş. eğer bu yaşlarını 20 sene önce yaşamış olsa şu an çok saygın bir sanatçı olabilirdi.

Obicen Kenobi dedi ki...

- Hocam. Ellerinizi nasıl bu kadar güzel kullanıyorsunuz?

- Senelerin yalnızıyım be güzelim... Bu yavru ağzı taytla ve bizim yeğenin fanilasıyla kabul edersin ki prim yapamıyorum pek ortamlarda.

Bi de bişi sorucam : Koltukaltında kedi mi besliyor bu adam? Rüyama girer bu benim.

akn dedi ki...

ben bu sahnede gülmeden oynayabilmiş insanların oyunculuğuna ve demir gibi sinirlerine hayran kaldım. nasıl gülmeden durabilin lan?