26 Mart 2010 Cuma

bi aksiliğimiz de yok aslında

ismi aksi olan bir blogda hep yumiş yumiş, uyumlu, van kedisi gibi adamların olması.. nasıl desem ki, biraz şey gibi sanki.. ımmm, kontradisyoon!

ben isterdim ki, şu ortam aksiliklerle dolu nâlet bir yer olsun. sitenin sokakları küfürle sulansın, damından ibnelikler aksın, camından içeri yeni emekli olmuş adam çekilmezliği essin, nöbetçi astsubay gerginlikleri damlasın. sövülmedik tek yaşam formu kalmasın...

ama yok, yumiş yumiş adamlarız. böyle aksiliğe can kurban. şu an öyle bir gaz bulutunun içindeyim ki, baykal he dese "ıımffhh, yarısında çıktım filmin, hiç beğenmedim" diyen sinema eleştirmeninden bin beter olurdum.

gerçi, uykum geldiği için bu agresifliğim. sabahınan hiçbişeyim kalmaz. camı açıp karanlığa biraz küfredeyim.

2 yorum:

Obicen Kenobi dedi ki...

Kontradisyon ne bilmiyom ama "ismi aksi olan bir blogda hep yumiş yumiş, uyumlu, van kedisi gibi adamların olması" cümlesindeki yumiş lafına fena takıldım ben...

akn dedi ki...

yumiş yumiş means (britanyanın köpeğiyim evet) böyle tonton nine-dede gibi işte. veya teyzeler tarafından 'ay çok şeker bişey bu yaa' diye yanakları filan sıkıştırılan çocuk gibi. böyle sorunsuz, huzurlu, mülayim gibi filan.