6 Mart 2010 Cumartesi

Aksi'cilerin gerçek yüzleri vol.4- rapper zombie

rap müziğe (bak müzik diyerek bile yüceltiyorum bu saçmalığı, sırf senin güzel atırın için beya) sadece bikaç aylığına meraklandım. üniversitenin başlarında, o meşhur metalci-rapçi savaşlarının (savaşa bak lan, işsizlik güçsüzlük nelere meylettiriyor) kızıştığı dönemde 'ulan bu kadar sayıp sövüyoruz da, neciymiş bu rap denen nalet; bilip bilmeden her lafı geçtiğinde ağza alınmayacak şeyler söylüyoruz. belki iyice bişeydir' diyerek, gencecik insanların göt üstünde dönmeye gayret ettiği parklara dadandım.

her ne kadar, bi insan evladının götünün başının üstünde topaç gibi dönmek için bu kadar hırslandığını anlayamasam da 'alternatif iyidir hacı' diyerek ufak bi sempati beslemeye başladım. evet, o zamanlar hakkaten de alternatifdi. nefret diye de bi grup vardı bak... sempatim o kadarcık sürebildi. sonra kürklü madalyonlu irice zenciler tüm ekranı kaplamaya başladı, bin beter oldu.

yukarıdaki iki paragrafın anlatmaya çalışıp da beceremediği mesele şu: nicki rapper olan bi insanı sevmem, pırasayı sevmem kadar uzak bir ihtimaldi.

rapper zombie.. ya da rapper ninja. ya da iluvninjas. kim bu adam?

bruce lee'li filmlerde takılıp kalmış bir çocuk-adam mı? arkadaşım, biz de sevdik zamanında. biz de ağzımız açık izledik. hatta, vücudumun iki yerine tırnaklarımla pençe izi yapıp kanatmış biriyim ben. ama orda kaldı. 30 yaş eşiğine taşımadım. orda bıraktım aga. içimdeki çocuğu yılan tekniğiyle vurarak öldürdüm.

o, kartelci medya çarkının en küçük dişlisi. akşama kadar mailing yapan kadınların arasında bitse de gitsek diye zaman geçirmeye çalışıyor. ama zaman geçmiyor, bitmiyor, gidemiyor.

o, sözlük camiasında kendine üst sıralarda bir yer edinmiş. ama bi sor, nasıl? sayısını kendisinin de unuttuğu fake hesaplarla mı? kendine hayran ettiği genç kızların desteğiyle mi? sözlük yönetimiyle ahbaplık ederek mi? d) hpsi mi?

o, reklamcı olmayı kafaya koymuş ama asla başaramayacığını -ki, kendisine sık sık gaz versem de, şu an gerçekleri konuşuyoruz- bilmeyen..

o, gizli bir adnan şenses hayranı.

o, açık bir tomakinler hayranı.

o, düzenli olarak msn listelerinden silinen.

o, apaçık bir tuna kiremitçi hayranı.

o, yarı açık bir gökhan zan fanatiği.

ve en önemlisi, o daha askerliğini yapmadı. ahahaha, bu da ona azap olarak yeter.

2 yorum:

benjcev dedi ki...

vayy be. neler okuduk. bana her zaman "cengiz kurtoğlu dinleyen halk adamı akın" muamelesi yapıyordun. ama bakıyorum da geçmişinde rockıdır, rapidir, hipidir hopudur derken, bulaşmadığın alternatiflik kalmamış.

artık gün, senin piti kareli pantolon ve converse zulanı patlatma günüdür. gün, ingiliz indie pop arşivini herkese açma günüdür akın!!!

rapper zombie hakkında dediklerine de katılıyorum. ninja dediğin ağırbaşlı olur. laf söyledi mi dinlenir.

ne demişler.

bi lafa bakarım, laf mı diye,
bi de adama bakarım, ne bakıyön ülen?

akn dedi ki...

kareli pantolonumu en son teeaaa 10 sene önce hamle dersanelerinde (çoğul ekine bakma, şubesi filan yoktu) giydim. konversi de askerde çıkardıydım. artık giymek istemiyorum. rahatsız, nalet bişey. tabansızlıktan, ayak tabanım ayakkabı tabanı gibi oldu lan.

biz de genç idik aga. biz de alternatif arayışlarındaydık. biz de keçi sakallıydık. geçmiş zaman..

ateşim barudum halen genç tabi. dinlesin rapini, izlesin kungfusunu, sallasın mınçıkasını. ya da senin deyiminle nançakusunu. ya da benim ilk deyimimle çin sopasını.