25 Mart 2010 Perşembe

bonaventure

'bonjuuuğğ bayan' diyen eski bir sefaret çalışanı gibi hissettim kendimi.

ismini doğru yazıp yazmadığımdan bile emin olmadığım bu arkadaşa aksi blog emekçisi olarak teşekkürü borç bilirim. kendisine bir teşekkür şiltesi vermek istiyorum; yattıkça bizi hatırlasın. ve bu berbat espriyi.

şu örümcek ağlarıyla çevrili sitede ne zaman bi yazı yazılsa, altında boane.. bovave.. bonaventure'nin yorumunu görürüz. yalan mı didim hacı? na zaman didim hacı?

teşekkür plaketi töreninin temisili fotoğrafı:

3 yorum:

benjcev dedi ki...

olm uyandırmasana adamı. siteyi adamın üzerine bırakıp kaçacaktık hani? hani bir başına kalacaktı öyle koca blogla?

şimdi burdan ismini vermek istediğim rapper ninja gibi, erdem gibi, siyahdayla gibi yazarlardan daha çok giriyor siteye.

teşekkür ediyorum kendisine. yalnız o avatarı nasıl bir şey anlamış değilim. o burun senin mi hacı?

siz de utanın utan! neden kızdığımı ben de bilmiyorum.

benjcev dedi ki...

ulan siyahdayla yazmışız. kültürsüz gibi, tam bir şerefsiz gibi...

siyah leyla olacaktı. pardon. kendisi nerelerde acaba? koca yılı postsuz geçiren yazarlardan biri.

bonaventure dedi ki...

dostum şilt demişsin ama kokokola tabağı çıktı bu.

bu kadar sıkıntı arasında sabah sabah ya da öğlen öğlen çok güldüm, biraz utandım falan filan inter milan.
niye utandıysam ayrıca. ayların emeği lan bu. o kadar yorum yaptık buraya. olacak o kadar:)

o burnunda tamamı benim bu arada. babam çok zengin bir görgüsüzmüş zamanında. olabildiğince büyük olsun istemiş. bu olmuş.