1 Eylül 2009 Salı

milliyet

her ne kadar ortamlarda "abi ben en fazla ntv'ye bakıyorum, o da flaş bir gelişme olursa. yoksa gündemi hep radikal'den takip ediyorum. genelde de avrupa gazetelerini okuyorum" desem de, gün içinde en az 145 kere milliyet'in sitesine giriyorum.

kötü bir tasarım ve kötü bir teknoloji ile yaptıkları haber portalının içeriğini güncelleyenler de, dünya üzerinde bu işi yapması gereken en son kişiler. şöyle bir fotoğraf ve haber vardı efendim:



ya şimdi bir başlık, böyle mi atılır? hadi başlığı böyle attın, ulan bu fotoğraf mı konur. sanki adamın boğazı götünden çıkmış da töbe estafurullah, tekrar götünden takmışlar gibi sunmuşsunuz haberi. hatta fotonun çekildiği anda, opersyon henüz bitmiş gibi bir hava vermişsiniz. yani foto ve başlık bunu gösteriyor.

bakın, bizler hassas insanlarız. hasta veya özürlü insanlarla dalga geçmek çok büyük ayıptır bu coğrafyada. mesela zangoçya'da öyle değil. her sene düzenlenen festivallerde hasta ve özürlüleri üzüyor hoyrat zangoçya halkı. onların da böyle bir geleneği var. neyse, sorun bu değil. yanlış anlaşılmasın, bıyıklı abimize de geçmiş olsun diyor, acil şifalar diliyorum. bu milliyet'in içerik güncelleyenlerine de bin selam ediyorum.

rapper olm sen yapıyorsan bunları, o zaman ayrı. gidip yorum yapacağım hemen:

che_guevara_1985 dedi: bence bu işlerin arkasında amerika var.

konuyla alakalı olarak böyle bir post da var gene aksi arşivimizde.

1 yorum:

akn dedi ki...

ben soldaki (bana göre evet) gözlüklü adamın duruşuna ayrıca hastalandım. öyle mağrur, öyle övüngen (övüngen şimdicik ters tarafımdan çıkıverdi, tutamadım) bi duruş..

'ahaha, ne sandınız lan siz beni? tersten çıkan her şeyi geri sokabiliecek kabiliyette bi insan çocuğum ben. bu alanda türkiye'nin bir numarasıyım. evet bunu ben başardım, başaramayacağım geri sokma operasyonu yoktur' der gibi. vahşi bir hayvanı döver gibi...