9 Eylül 2009 Çarşamba

hış hışı hançer

başka başlık bulamadım. gönül isterdi ki, tüm blog ahalisi (binlerce kişi evet) böyle şalvarlarımızı giyeydik de yan yana oturaydık da bi yanımızda çiğ köfte bi yanımızda tekel birası (doğu batı sentezi, ah benim araya sıkışıp kalmışlığım, ah benim yalnızlığım ah yanan yüreğim..) pek de ritmik olmayan yana sallanışlarımızla, ellerimizi birbirine çarpaydık da hep bir ağızdan 'hışhışı hançer boynuma leğ leee'diye gazlara gelip boyut değiştireydik. olmadı.

blog ahalisi demişken, beni kınamayın paşalarım lakin, ben ceketli ali dayı olayını bir türlü anlamlandıramıyordum şu benim için büyük insanlık için küçücük beynimde. bu kadar düz bi insanım ben. ceketli ali dayı nickli biri kesin erkektir. bu normal bişey. anormal olanı ise, benjcev'in ona niye yazıp durduğu! iki ihtimal vardı o an için:

1- ben her şeyi yanlış anlamışım. benjcev aslında kızmış -kız imiş. o yüzden elemana yazıyomuş.
2- benjcev, benim de bildiğim üzre erkekmiş ve burası benim bilmediğim üzre çok özgür bir ortammış ve erkek erkeğe yazabiliyormuş. olamaz mı? olur elbet. güzel de olur aslında. yarın öbür gün konusu açıldığında 'yaa benim gay arkadaşlarım da var bak, onları zinhar dışlamam' diye artislik yapma imkanı da verecekti bu durum.

ama bu iki ihtimalin hiçbiri hiçbir şekilde (bi bok anlatmayan ama anlatımı güçlendirme uğraşındaki bir yazarın, kelime tekrarlarından medet umması zavallılığı) 'hoşgeldin kadınım' şarkısının yanına ceketli'ye diye not düşülmesini açıklayamıyordu.

işte bu noktada, hış hışı hançer boynumu dilledi ve aklım başıma geldi: ceketli kızmış -kız imiş. ve benim beynim hakkaten de, insanlık için olduğu gibi benim için de çok küçükmüş -küçük imiş.

bu arada, bunu yazdıktan sonra geri dönüp bi baktım da, kimin yazdığı görülmüyormuş -görülmüyor imiş. kim olabilir ki bu mal diye düşünme, başharfleri oku.

2 yorum:

benjcev dedi ki...

blogumuzun 10000'inci tıkını aldığı şu günlerde, ben de bir yorum yapmak istedim.

1. ben erkeğim.
2. ceketli de yengen.
3. site benim.
4. istediğim gibi şarkı armağan ederim.
5. şarkı armağan etmek istediğin yengemiz varsa, buradan bir güzellik yaparız.
6. yoksa, onu da ayarlarız.

işte böyle bir güzide site. blog, sözlük derken çopçatanlık sektörüne de giriyorum.

ayrıca düz mantığına gurban olduğum, ceketli ali dayi nickli biri kesin erkekse, sen de yoksun birader. yoksan bunları nasıl yazıyorsun?

dahası yazdığın etiketler bölümüne de nikim yok benim yazarsan, orada görülecektir.

bu da, blog tarihinin postundan uzun ilk yorumu oldu. ileride bunla ilgili bir atasözü çıkacaktır:

"senin yaptığın işin de yorumu postundan uzun"

ceketli ali dayi dedi ki...

yeni bir postta nickimin koyu harflerle yayınlanmasına heyecanlandığım kadar bir de blogun yeni yazı karakterlerinde soru işaretinin değişik bir biçimde gözükmesine heyecanlandım. demin milli maçta da zerre kadar heyecanlanmadım. salak gökhan gönül.

bu arada götünden türettiğin atasözünü direktoman cümle içerisinde kullanmışsın benjcev. bütün öğrencilerim senin gibi olsa, edebiyatta çok ileride olurduk şu anda. çağdaşlaşmıştık diyebilirim.