21 Ağustos 2009 Cuma

sinema-tv tarihimizde zengin piçi tiplemesi ve onun inanılmaz libidosu

bu başlığı yalnız ve güzel ülkeme adıyorum..

evet. zengin piçi ve onun inanılmaz libidosunu, sinema-tv tarihinde her daim onun yanında bulunan yancı, korkak, her an satıcı olabilecek, onun yanında takılarak beleş viskinin dibine vuran yavşak arkadaşlarından dinlemeye başlayalım:

"hey meraba moruk. beni tanıdın değil mi? zengin piçinin yancılarından biriyim ben. taa 1960'lardan günümüze. ilk günkü kadar taze, ilk günkü kadar beleşci, ilk günkü kadar işsiz güçsüzüm. eleman tecavüz ederken kızın ellerini ayaklarını tutarım, tecavüze yardım ve yataklık yaparım. arkadaşın başı belaya girip de ufukta fakir gururlu ve bir o kadar iri pazulu karakterin dayağı görüldüğünde satışı koyarım. abi benim hiç ilgim yok, hepsini murat yaptı diye ele vermekten zerre sakınmam, utanmam. evet, beni iyi kötü tanıdınız. zengin piçi murat'a geldi sıra. murat da 1960'lardan günümüze, ilk günkü kadar zengin, ilk günkü kadar tembel, ilk günkü kadar baba parasının hamına koyan biri. bugün hayatını bilimum tv dizilerinde deevam ettiriyor. neler yapmadı ki bu pis adam! çükü uğruna ne ocaklar söndürdü, ne namuslar kirletti de babasının parası sayesinde sıyrılıverdi işin içinden. adamın libidosuna hakkaten hayranım. nerde fakir ama kütür kütür bi kız görse 'ahahaa, er geç benim olacak' diye yeminler etti, iddialara girdi. yazık etti onca genç kıza. aygır gibi herifdi valla..."

genci bir de babasından dinleyelim:

"tüm birikimimi, itibarımı, parlak olabilecek siyasi kariyerimi, belediye başkanlığımı filan skti attı piç! öyle bi libido var, sen düşün artık. kaç kere kıçını kurtardım hatırlamıyorum. hatırlarsınız, münir özkul'un kızı için öyle bi o kızı istiyorum baba deyişi vardı ki, allah sizi inandırsın kendi kendime bu çocuğun önünde dağlar olsa deler geçer diye ürktüydüm. az para vermedim, ırzına geçtiği kızların babalarına. sırf yurtışına kaçış parasıyla dört nüfuslu aile geçinebiliyordu o vakitler. bi süre belçika'da tatil yap demek kulağınıza basit gelebilir ama, o zamanın şartlarıyla çok büyük paralar gidiyordu..."

görüldüğü gibi, elemanın babası da şikayetçi. şikayetçi olan biri daha var. kim mi? buyrun kendisinden dinliyoruz:

"sık sık mutfakta sıkıştırıp popomu mıncırırdı. ay yapmayın küçük bey , etmeyin küçük bey dememe kalmaz, küsküyü hissettirirdi alttan alttan. öyle bi cinsel arzu görmedim ben. bi iki kere 'hizmetçi miyim küçük beyin seks oyuncağı mıyım lan' diye isyanlara koşacak olduysam da benim de hoşuma gidiyor gibiydi..."

karşı tarafa geçelim. ondan en çok çeken, mağdure ve mağdurenin aile bireylerine:

"allah belasını versin! paso kızın namusunu kirletti! tarlada denk getirdi, çalı dibine sürükledi. çalıştığı lokantada masanın üzerine serdi. fabrika çıkışı yolunu gözleyip arabasına attı da belgrad ormanına götürdü. her boku yedi itin soyu! ha, benim kızımda suç yok mu? güzel olmak, kütür kütür olmak suç mu? bence değil. hiç değil. bu namussuz ırz düşmanı neler yapmadı ki kızıma. sadece kızıma değil; afedersin bana bile hallendiği oldu boğanın! şimdi, hakkını da teslim etmek gerek şu noktada. ondaki cinsel arzuyu 35 yıllık kocamda bi gün bile görmedim. ihihihi..."

"şimdi, kızın namusunu kirletti sık sık. bu tamam. ama bu sayede iş güç sahibi de olduk icabında. gururumuzu onurumuzu para destelerinin arasına meze edip yediğimiz de çok oldu. oldu bunlar. ama bazılarımız dayanamadı bu kalleşliğe, senelerce mapuslarda tükendi..."

son olarak da kendisini aşk-ı memnu bihter'den dinlemek istersiniz diye düşündüm:

"behlül'ün libidosunu anlatmaya gerek yok aslında. hepiniz gördünüz. aramızdaki yastığı ve beni kütürdetti dakikalarca. kuzenini de denk getirirse emer bu, benden söylemesi. fırsat kolluyor gibime geliyor. ama ben size bişey söyliyim mi, bu sarı boğa en çok da saf amcasını s.kiyor..."

çok genç kızın, çok ananın, çok fakir nişanlının ahını aldı bu herif. hepsini geçtim, ümit besen'in ahını aldı ya, er geç cezasını görür bence.

Hiç yorum yok: