31 Aralık 2009 Perşembe

Yıl Sonu...

Uzun soluklu bir ara. Nedeni malum KSK'ya teslim olalı 5 ay oldu ve üzerimdeki Türk Malı damgası 7 ay daha benimle beraber.

Ortadoğu da yılbaşı kutlamak da varmış...

Neyse yıl sonu devir teslim işlerini bitirin, 2009 da söylemeniz gereken sevgi sözcükleri 2010 a devretmesin, küfürleri bu yıl içinde bitirmeniz gerekiyor onun devri yok bütün telefon kampanyaları gibi(birden kendimi sevgi pıtırcığı hissettim). Bu geceyi İzmir, İstanbul ve Ankara'dan birinde sevdiceklerle efesleri buluşturarak kutlamayı ne kadar çok istediğimi az çok tahmin edersiniz, ama dediğim gibi bu sene biraz uzak kaldık.

Hayatımın KARE AS'ına, yazarlarımıza, okurlarımıza ve tüm sevdiklerimize gönüllerince bir yıl dileğiyle...

Gece saat 00:00 da ortak paydada buluşmak üzere.

Bi de unutmadan hepinizden önce giricem 2010'a ben bi bakayım ortam güzel değilse çağrı atarım siz girmezsiniz.

4 yorum:

benjcev dedi ki...

aga öyle yazmışsın ki millet afganistan'da özel bir görevde olduğunu sanacak.

altı üstü van'dasın. yani tamam burdan uzak gözüküyor ama, ne bileyim kayseri'den malatya'dan falan o kadar uzak değil gibi.

he he he iyi seneler. (gevşek noel baba)

Habp dedi ki...

haceliz sen şehir merkezinde hastaneyi, karakolu gösteren okları bilir misin? istanbulda her köşede var ya hani. İşte o tabelanın üzerinde sarı zemine siyah iran görüyorsan, demekki istanbuldan falan baya uzaksın. Ayrıyetten aksifoto yu faaliyete geçireyim Türkiye tabelasının fotosunu da koyucam biraderowskim.

öptüm kardeşim hasretle...

benjcev dedi ki...

aga bir de keşke, karşıyaka spor kulübü yerine tsk'ya teslim olsaydın.

askerliği de aradan çıkarmış olurdun.

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

van mı? :S van'daysa sahiden uzaktadır, ortadoğudadır.. gittim, 8 ay süründüm geldim.. Allah kurtarsın!!