21 Eylül 2008 Pazar

ziraat bankası-turşucu-bali dövüz-karaman cami

evet başlıyorum. öncelikle sayın yöneticilere bana burada yazma şansı verdikleri için teşekkürü bi borç bilirim. hee yanlıs olmasın, sans mans dedıysem sonucta onıkı dergı ve 7 unıversıte yayınında cıkan yazılarımın da katkısı var burada yazmamda. neyse konuya gırıyorum.

efendım bı oncekı yazıda sayın moderasyon cok guzel ozetlemıs bu dortlunun seytanı durumunu. tekrar, tursucunun 5 basamaklı sayıların karekokunu şak diye bulabıldıgınden, zıraat bankası atm sinin yıllardır kartları yutarak emekliye ızdırap oldugundan, dersaneler mevkıne gıdılırken karaman camiinden gecmeyerek aksamki ıcraatını ele veren liselilerden ve de bali dovızden-ki kendisine dair bısı yazamadım- bahsetmıycem.

tam da bu dortgenın ortasında, karı kıza bakarak dolasırken duyduklarımdan bahsedıcem ve salıhlıye yapacagım gondermeyle bıtırecem yazıyı: tkplı gencler nıhayet salıhlıye de musallat olduktan sonra-musallat kelımesı benı baglar arkadasım- sallı cocugunun ılk teması gerceklesır bunlarla. ıkı eleman bıldırı dagıtan genclere yaklasır, bırı dıgerını gazlar alalım da bakalım dıye. dıgerıne gore daha kalender olan genc alır bıldırıyı ve yoldas demesını tembıhleyen arkadasına uymaya calısarak 'saolasın yurtdas' der. ya cok sikik oldu bu yazı.. ee tabi akademik uslubumdan kurtulamadım..

salli de boyle bı yer hacı!

1 yorum:

benjcev dedi ki...

saçmalık! tam anlamıyla saçmalık! yazıklar olsun! ben sana yazıklar olsun diyebilirim ama demiyorum! şahsına değil! (yorumda ahmet çakar tandansı yakaladım babuş. bu ara babuş, böyle karıncayiyen gibi hayvan ismi gibi di mi? babuşlar, ormanda geceleri avlanır fakat bir bok göremediklerinden ölürler. babuşlar çok saf hayvanlardır)