3 Eylül 2008 Çarşamba

aksi sözlük

şimdi efendim buradan "iyi akssamlar turkiyah, mehrabaa istamboool" diyen, konsere gelmiş gavur sanatçı samimiyetsizliği yapmayacağım. bunu benden bekleyenleriniz varsa, ahanda buraya yönlensin. hadi naşşş..

sonra vay efendim bilgi çağı, hay efendim uzay istasyonu, yandım anam su getir iletişim ödülü. ee birader ne s.k anladım ben senin internetinden. nasıl bir bilgi çağıymış ki bu, paso milliyetin galerisindesin, paso mp3 indiriyorsun, chat, yonja, karı kız siteleri. lan ayıp. valla billa ayıp. ee madem bilgi çağı, ödevin olmadığında da gir bir vikipedia'ya, veyahur şimdi aklıma gelmedi, faideli bir siteye. yok ama, işin gücün zevzeklik.

bu ara milliyet'in kaç sayfa okunduğunu gösteren tabela var ya taksim meydanı'nda. var ya.. eheh neyse ya, bir şey demiyorum ilk günden. sinirimiz bozmayacağım, çok sinirler bozulacak. lan o tabela var ya.. haha valla sinirlerim bozuldu.

Hiç yorum yok: