25 Eylül 2008 Perşembe

çarşamba pazarı-peynirciler reyonu

salihli peynirciler birliği başkanlığına;

peynirlerinizi hayvan postu içerisinde muhafaza ettiğinizi farkettiğim ilk günden beri sizlerden tiskiniyorum ibneler.

peynir olarak tabir edilen mukaddes yiyecek küçükbaş hayvan postuna sarılmaz efendim. ha amacınız "biz bunu halis muhlis koyundan keçiden yaptık" şeklinde bir peşkeş çekmekse, onu zaten biliyorum. zira henüz irmikten peynir yapabilen bir babayiğit tanımadım.

şuanda yetişkin bir birey olduğum halde sadece ve sadece 27 adet diş ile hayatımı devam ettiriyorsam, boyum çük kadar kaldıysa ve misafirliğe gittiğinde normal durumlarda utangaçlıktan kırılan ben, kahvaltılarda yüzsüzce "bu market peyniri mi?" diye sormak zorunda kalıyorsam bunlar hep sizin yüzünüzden. yavşak herifler. kalsiyuma dair bir şey geçmedi şu boğazdan yıllar yılı.

belki ben basketbolcu olacaktım? belki ipana reklamında oynayacaktım?
bir keçi postu yüzünden öğretmen oldum. ülkemiz böyle böyle şey oluyor işte. hep beyin göçü bunlar.

Hiç yorum yok: