26 Kasım 2009 Perşembe

Sağ alttaki şey...

Hani derler ya "usta kafamı kaşıyacak vaktim yok..." aha işte tam da öyle bir dönemdeyken uzun zamandır yapmadığım bir şey geldi aklıma. Dedim neler oluyor acaba akside. Girer girmez sağ alt taraftaki dürbünlü tüfek şekli dikkatimi çekti. Baktım Chuck yerinde değil. Dedim zaar adamcağız giderken unuttu tüfeğini. Dedim tıklıyım da bari en son nereye bakıyorduysa belki oraya gitmiştir. Koşup peşinden yetişeyim de vereyim, cangıllarda silahsız kalmasın garibim.

Ama işin rengi bambaşkaymış. Tıklar tıklamaz dünya haritası beliriverdi. Radar dedi bişi dedi ödümü kopardı. Aha dedim dünyanın istediğin şehrine nişan alıp Alderaan gibi siliveriyorsun herhalde haritadan. "How does it work" linkine bile tıklamaya korktum o derece. Dedim yazayım da uyarayım insanları, bi kaza olmasın bir de moderasyona sesleneyim buradan; Kardeş ne o öyle? Allah muhafaza bayram üstü girmeyelim kimsenin kanına? Abimgillerle para topladık Lüksemburg'a girdik demek durumunda kalmayalım sonra...

Hiç yorum yok: