23 Kasım 2009 Pazartesi

herkes msn'de, lakin herkes meşgul

al bu paradoksu, ver ariston'un eline (çamaşır makinası olan evet), tüm ömrünü harcar da yıkık dökük grek sütunlarının gölgesinde; yine de bi sonuca ulaşamaz. zaten ulaşsa da ben anlayamam. lisede mantığım 100 üzerinden 12 idi. o kadar da net hatırlarım.

belli ki, beklediğin biri var can hatce, kan ali. belli ki, koskoca msn listesi bi yana, içini turuncu bi heyecanla dolduracak, umutla beklediğin bir bırlıt (efekt) sesi bi yana. belli ki, geri kalan biz lüzumsuz kalabalığın senin için zerrece değeri yok. ayağımız kaysa da salacak sahilinden denize bırakılsak (ne salacak'ı gördüm ömrümde, ne de denize bırakıldım. ama haberlerden filan bilinç altıma işlemiş), kurtarmaya yeltenmiyceksin.

belli ki, o kız girer de belki bi laf atar diye açık msn'in gün boyu. biz bir çift yumurtalık sahibi mahlukların senin için hiç değeri yok. ha, bişey söyliyeyim mi? o kız da bok titredir seni!

gizli işsizlik denen şeyi çok net gösteriyor bu. koskocaaaa ekonomik mi, sosyolojik mi, ideolojik mi şu an bilemeyeceğim bir terimi msn'le açıklamaya çalışacağım da hiç aklıma gelmezdi. herkes işde ama herkesin msn'i açık. ve herkes meşgul! tiksindim alayınızdan.

satırlarıma son verirken, laf sokma amaçlı bir müslüm gürses dörtlüğünü şuracığa nakşetmek istiyorum:

ben keder üretir dert yaratırım
aleme ibrettir her bir satırım
kırk yılın başında halim hatırım
sorulsa ne yazar sorulmasa ne

tüm laf sokuşlarım benjcev'edir. sonradan müslüm hayranı küçük kare pantolonlu entel! halkım lan ben!

7 yorum:

Griffith dedi ki...

al benden de o kadar.

benjcev dedi ki...

ben o hoyrat, içip içip uyuyan oğlunu öpen, kırmızı ceketin altına yeşil gömlek giyen "müslüm baba"yı değil;

sade bir takım elbise ile "artık geri veer" diye gönüllerde buruk bir tat bırakan türkiye'nin nick cave'i, baba değil kuzen müslüm'ü sevdim. ama hala içip içip uyuyan oğlunu öper.

MysteriousX dedi ki...

bu adam yalan konuşuyor benjcev laf soktuğu kişi benim. ''ne zaman bir kızdan mesaj bekliyor olayım o vakit altta turuncu turuncu 'akın' yazısını görüyorum bi sik varmış gibi yeter ulan bela mısın sen bana!'' dedim herife, 'haklısın manklısın'' bişiler geveledi. gelmiş burda ejderha gibi atıp tutuyor. ayıp şeyler bunlar.

akn dedi ki...

benjcev söyle şuna, kendisine laf sokmak istesem açar (dübürü) tek tek tek sayardım.

kendisi bunca yazı yazmaya değmeyeceği gibi, aynı zamanda ne bileyim, pis de bi insan. sakallı makallı. o derece. sermayenin adamı.

benjcev dedi ki...

sürekli istirham eden meclis başkanı ettiniz lan beni.

akn dedi ki...

kamer genç gibi yürürüm lan üstünüze üstünüze!

ateş olsa cümrü ııı cüdrü eee anlayana sivrisinek davul, anlamayana zurna ıı...

benjcev dedi ki...

nikim yok benim,

bir yazı yazmış.

onun niki yok.

var aslında.

*****

anlayana.

****

yılmaz özdil'in aksi gündemine dair yazısı.