28 Ocak 2010 Perşembe

kadınlardaki "ajitatif propaganda" özelliği



nikim yok benim'e bu video için teşekkür diyorum.

kadınların, gün be gün, usul usul nasıl ajitasyon manyağı, haklılık abidesi haline dönüştüğünü gördüm bu videoda. kimbilir sınıftaki atalay olayda haklıydı ama boku yiyen, hocadan azar işiten o oldu yine. çünkü atalay ebe gübe derken, örgütlü kadınlar birliği yönetimi ele geçirdi çeneleriyle.

empatik cümlelerle, "sizi düşünüyorum" alt metinleriyle; sınıftaki olayı yoksullukla, toplumsal yozlaşmışlıkla bağladılar. bir ara havva başkanın yardımcısının konuyu "tamam sovyetler birliği yıkıldı, konjünktürel olarak da postmodern zamanlarda yaşıyoruz. ama benim kalbim kırıldı. cevap verin şimdi" diye bağlayacağından korktum.

bilhassa havva başkanın ve başkan yardımcısının müstakbel sevgililerine sesleniyorum buradan: siz çok pis y.rrağı yediniz olm. ileride kafa kalmayacak olm sizde. kafanızın kalmamasını da koz olarak kullanamayacaksınız çünkü bu yaptığınız insanlığa sığmayacak.

içlerinde ateş var olm bu kadınların. ne yaparsanız yapın, kalplerini kırıyorsunuz.

cevap verin şimdi.

not: ama videdodaki öğretmene değinmeden geçemeyeceğim. kendisi kadınları çok iyi çözmüş ve biz erkeklere müthiş ipuçları veriyor. yani bu tür olaylarla karşılaştığımızda "aferin, aferin. alkışlıyorum" dememizi salık veriyor. teşekkürler hocam.

5 yorum:

akn dedi ki...

şu video, kadın milletinden soğumak ve hayatı sorgulamak için tek başına yeterli bence. özellikle birinci arkadaşı al, 10 yaş ekle, eline bira şişesi ver ve karşısına otur. aha aynı düzeyde kafa sker. esir alır seni, hıhı hıhı demekten iflahın kesilir, gözlerin kan çanağına döner, ellerin titrer sinirden. 'ama artık ağlamak yok murat, artık ağlamıycam anlıyo musun' filan der. allah, vallahi daraldım şimdi bile.

atalay ne bok yesin garibim.

Griffith dedi ki...

Ahuahuahau...Bu kızlar büyüyecek,evlenecek,allah bilir hangi masum adamın başını yakacaklar. xD

Arkandayız Atalay!

Obicen Kenobi dedi ki...

Kaldım abi ekran karşısında, parmağımı emiyorum şu anda, salyalarım akıyor. Beynim aktı gitti kulaklarımdan... Her şeyi ben yaptım mınakoyyim, itiraf ediyorum ulan, bendim, dinozorların yokolmasından beri kötü ne varsa hepsini ben yaptım.

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

off..
şu video benim hemcinslerimden hatta direk kendimden bile soğuma nedenim ya.. bacak kadar çocuk, resmen 'sen dili ben dili' olayını bu yaşta kapmış.. hoyy, darladı beni beş dakkada ya! bu yaşta biz böle diildik dicem çok ninevari kaçıcak ama hakkaten diildik ya! tiksinç

deatly dedi ki...

ikinci kızın acitasyonlarıyla süslenmiş fırçalarını yiyen hamza, hüseyin ve atalay ve diğerleri hayatları boyunca kurtulamıycakları bir travmaya kucak açıyorlar.

bu yaşımdaki ben içimde ateş var ateş kısmından sonra o sınıfın en kral şakşakçısı olurdum ben ki bu kızlar bana da sarmasın.

dehşetin ta kendisi bu video...