20 Ocak 2010 Çarşamba

Aksi'cilerin gerçek yüzleri vol.2 -ceketli ali dayı, Türk gençliğinin üzerindeki kara el-

ceketli ali dayı.. Hepimiz biliyoruz di mi onu? Blogumuzda halkın sesi kontejyanından, yüreciklerimizi sımsıcacık eden yazıların arkasındaki mahlas ceketli ali dayı.. Bir anadolu köylüsü samimiyetini bir Fransız soylusu inceliği, bir Avusturyalı fizikçi zekası, üç Çinli sanayici hoşgörüsüyle karıştırıp, üzerine yarım su bardağı Yahudi mizahıyla servis ediyor bizlere.. Sevdiriyor kendini, burada kuşkumuz yok..

Peki koşulsuz şartsız sevdiğimiz bu ceketli ali dayı'yı aslında ne kadar tanıyoruz? Beyler kullandığım italiğe dikkatinizi çekerim.. Orada bi şeye dikkat çekiyorum boru değil..

Cevap veriyorum: Hiç tanımıyoruz! (tamam oynamam bitti yazı ayarlarıyla, aldım hevesimi)

Gerçekler gün ışığına çıksın..

Nick: ceketli ali dayı
İsim: Selver Gündoğdu
Gerçek İsim: Kristen Anderson
Bilinen Kod Adları: Çakal, Sırtlan, Akbaba, Şahin, Zürafa, Beyler Takma İsim Olarak Kullanacağımız Hayvan Tükendi, Karadul, Karadut (bu 'karadul'u yanlış duyanlar tarafından yayıldı), Sidikli Selver (mahalledeki lakabı)
Bağlı Olduğu Kurum: Kanada Hükümeti Dış İşleri Bakanlığı Nedensiz Kötülükler Odası
Görevi: Bir takım pislikler, canilikler yapmak

Evet sevgili aksi blog takipçileri.. İçtenliğine güvenip kalbimizi açtığımız, 5 yıldızlı oylar verdiğimiz bu şahıs aslında vatanı bile muallakta olan bir ajan, bir yabancı mihrak maşası, bir kapitalizm kuklası! Yaptığım araştırmalar beni korkunç bir gerçekle yüz yüze getirdi..
Anderson'un Türkiye'deki gizli görevinin ana amacı Türk gençliğinin aritmetik eğitimine sekte vurup, -özellikle ondalık sayılar konusunda- bilinçsiz bir jenerasyon yaratmaktı.. Onun yüzünden bir nesil ''4.5 + 3.2''nin cevabını cos6x sanıyor.. Sayıları ondalık bölümlerini ayırmak için bazen (.), ben (,), bazen de ((), yani parantez açma imgesi kullandı, çocuklarımızın aklını çok pis karıştırdı.. Üstelik bu çelişkili ifadeleri sezip seslerini yükselten sabilerin de beslenme çantalarına gizlice brüksel lahanası yerleştirme suretiyle, onları psikolojikman çökertti.. Hiç kimse kendisine ve matematik diktasına karşı çıkamaz oluncaya dek gizli kapaklı eylemlerini sürdürdü..
Türkiye'deki mevkisi bu kara gayesini gerçekleştirmekte son derece yararlı oldu ona, daha fazla detaya giremeyeceğim..

Peki ceketli ali dayı'nın bu hain planı bir İsviçre saati mekanizması gibi tıkır tıkır işlerken, o neden Aksi Sözük'te zaman harcıyordu? Aklımı kurcalayan bu sorunun da cevabına kısa bir süre önce ulaştım:

Kanada Hükümeti'nden gelen gizli emirler ona bu kanalla iletiliyordu çünkü! Adını daha sonra açıklayacağım bir başka Aksi'ci, hükümet adına hükümetin taleplerini şifreli yazılarla kendisine aktarıyor! Masum bir blog olarak okuduğumuz bu sayfalar, işte böyle iğrenç emellere hizmet ediyorlar!

Gerçekten yozlaşmışlığın kalesi olmuş burası.. Ama merak etmeyin yoldaşlarım, yazdığım her kelime, zifiri karanlıkta yanacak bir mum ışığı olacaktır.. Beni takip etmeye lütfen devam edin..

Bir sonraki hedefim; iğrenç fantezileri ve akıl almaz libidosuyla kadın-erkek, canlı-cansız herkesin korkulu rüyası olan deatly ve onun yatak sırları..

6 yorum:

akn dedi ki...

f16_incirlik'i bekliyorum ben asıl. merakla bekliyorum.

benjcev dedi ki...

f16_incirlik hakkında konuşmak yasaktır.

MysteriousX dedi ki...

Her şeyin sırası gelecek küçüğüm, elbet f16_incirlik'in de gözleri gerçeklerle kamaşacak..

Yalnız tehdit telefonları almaya başladım.. Dün gece yatağımda kesik bir Action Man başı gördüm..

Ayrıca zarf içinde kurşun kalemler alıyorum.. Çok naif, çocuksu biri tarafından uyarılıyorum.. benjcev'den şüphelenmekteyim..

akn dedi ki...

seks seks seks!

birden aklıma geldi.

ceketli ali dayi dedi ki...

Nasıl bi kurguysa kendimi kaybettim ve dün sabah uyandığımda kanadalı bir ajan olduğuma inanıyordum. Derhal birinci sınıf çocuklarına ondalık sayı öğretmeye çalıştım, okuldan soğuyup kayıtlarını sildirdiler.

Hepsi sanayide şimdi.

akn dedi ki...

şu videodaki öğretmendir işte.

http://alkislarlayasiyorum.com/icerik/24475/baskan-ve-yardimcisi---bu-yaptiginiz-insanliga-sigar-mi

harbiden de ceketli ali dayıymış.