19 Ocak 2010 Salı

Aksi'cilerin gerçek yüzleri vol.1 -benjcev, karanlık bir başarı öyküsü-

Benjamin Cevatoğulları.. Ya da hepinizin bildiği adıyla benjcev.. Ya da çok azımızın bildiği adıyla Süleyman Hurma.. Ya da hiçbirimizin bilmediği adıyla Antonio de Dias Manuel Alejandro Gaucinho Pedretti (unutuyoruz)..

Başarılı bir iş adamı, daha da başarılı bir site yöneticisi.. Bugüne kadar hiçbir yamuğu olmadı.. Hep hoşgörülü, hep nazik, hep güler yüzlü, hep temiz.

Belki de biraz fazla temiz..

Buradaki mütevazi rolüne rağmen 0'dan başlayan bir demir-çelik imparatorluğunun sahibi kendisi.. Üstelik de hırslı biri, Cem Hakko'nun tekstil imparatorluğuna savaş açtı, sınırlarını batıda Ciner Grubu, doğuda T.C. gelir vergileri, güneyde turizm sektörü, kuzeyde Sivastopol'a kadar genişletti.. Sonra ''Sikerim şirketini de sınırını da lan ne işim var Sivastopol'da..'' diye düşündü ve sınırını güneybatıdaki Fedon'a kadar genişletti.. İşte böyle biri o, ara yönleri bile rahat bırakmıyor..

Devlet büyüklerine rüşvet yediriyor, devlet küçüklerine de (trafik polisi) rüşvet yediriyor, ihaleye fesat biraya su karıştırıyor bu da yetmiyor eşli ihalede eşinin güzelim koz elini yiyordu..
Oyunu kazanmak için her türlü hinliği yapmaya göze almıştı.. Asla, ama asla geldiği beldeye dönmeyecekti..

Ve başardı Antonio..

Artık 'büyük adam'dı.. Sözü dinleniyordu.. Dünya onunla beraber gülüyordu artık..
Ama bir şeyler eksikti.. Ne eksik olduğunu çok düşündü.. Kurnazlığı ona (her zamanki gibi) yardım etti, hayatındaki noksanı buldu..

Halkın sempatisi!

Halk onu sevmiyordu.. Halk onu istemiyor, ondan korkuyordu.. Vergiden düşmek için memleketi Venezüella'ya bir okul yaptırması iyi tepkiler aldıysa da sonra bu okula ibnelik olsun diye hidrojen bombası atması kafalarda soru işaretlerine yol açmıştı..
Her şeye sahip olmalıydı Antonio.. Sırtlarına basa basa sosyal merdivende yükseldiği emekçilerin gözünde bile, öyle ya da böyle hem sevilmeli, hem sayılmalıydı..

Ve bir alt benlik yarattı: benjcev..

Uludağ sözlüğe girdi, güzel yazılar yazdı, milleti güldürdü.. Çok seveni oldu, yetmedi.. Gitti bi de blog açtı kendine.. pembeli.blogcu.com diye bir yemek tarifleri blogu.. Sonra halkla ilişkiler danışmanlarından biri bu blogun internetin gördüğü en gay site olduğunu söyleyince, 'aksi' adlı bu blogu açtı.. Ve bir masal naifliğine bürünmüş zehrini saçmaya burda devam etti..

Bu gerçeklere, bana ve savunmasız deatly'e (he bu arada kendisiyle ilgili şoke edici seks skandalını ilerleyen günlerde belgelelerle, faturalarla, sodekso kartlarıyla açıklayacağım, ben bu yola baş koydum artık dönüş yok) ''Siz de siteye yazmıyorsunuz artık ha..'' siteminden sonra deatly'nin penis büyütücü aleti esrarengiz bir biçimde kalp krizi geçirince işkillenmem ve kendisi hakkındaki araştırmalarımı derinleştirmem sayesinde ulaştım..

Siz aksi blog takipçileri.. Bir paskalya tavşanı sevimliliğine bürünmüş bu sırtlanın gerçek yüzünü görün! Kanmayın bu herifin şakalarına esprilerine! Burada kendisinden karşıdan karşıya geçmek için yardım isteyen teyzeleri kloroformla uyutup, helikopterle TEM otoyolunun ortasına bırakan bir caniden bahsediyoruz.. Bi de ipi de çözmüyor hayvan, kadın tam yol kenarına çıkacak hoop topaç gibi geri çekiyor.. Gaddar herif..

Sırada 7-15 yaş arası jenerasyonun en büyük kabusu, bir eğitim-öğretim teröristi, ceketli ali dayı..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

sıra bana gelene kadar kolunu budunu kırıp zeytinburnu raylı sistem triyajına atarlar seni. içim rahat.

ama benjcev konusunda sana katılmamak elde değil. bu haftasonu gerçek yüzünü gördüm kendisinin. he lan, biz buluştuk onunla. sana haber vermedik.

ben kim miyim? ahahahahahaaaaaa!

bonaventure dedi ki...

yalan söylediği çok belli. zira tem otoyolunun tam ortasında delik var. bırakamaz oraya hiç bir şey.
ayriyetten biraya su katıyorsa kesin daha fazla sarhoş olmayalım ama bir yandanda sulu bira daha çok kafa yapıyor diye geyik yapalım diyedir.
hey yavrum hey. aklınız sıra halkın beynini yıkayacaksınız bu yanlış suistimal edilebilir duygularımızı kullanaraktan...

benjcev dedi ki...

bir çok özelliğimi eksik bırakmışsın ninja beyefendi.

bir kere, kendimde beğenmediğim özelliğim insanlara hayır diyememem, bunu yerine şemsi paşa pasajında dili büzüşeseciler diyorum. arkadaşım kalmadı yeminle.

diğer bir özelliğim ise, geçmişime saygı duyarım. hala ergenliğimden kalan bir baş sivilceye bakıyorum. o bana ergenliğimden kalan tek hatıra. sivilcem olmadan asla.


daha çok bilinmeyen yönüm var. mesela yatağın soğuk tarafına otomatik olarak uyuyan şahsı iten bir yastık tasarımı üzerine çalıştım, baya bir para yatırdım, baya bir para batırdım. sonra beyin göçü. olur tabi.

MysteriousX dedi ki...

sıra sana da gelecek adsız.. yoksa k... ta.... mi desem? her şey açığa kavuşacak.. şimdiden biraz gizem yapıyorum ki ilgi artsın..

Adsız dedi ki...

bana borç taktı bu adam.taa 90larda hem de.

ben kim miyim? takılan_mağdur06

akn dedi ki...

bu arada, bizim mail adreslerimizi saçma sapan gruplara veriyor bu adam. buraya üye olduğumdan beri acayip acayip yerlerden spam mailler alıyorum. karadenizliler yardımlaşma derneği buna sadece bir örnek.

çok fena adam aslında.

benjcev dedi ki...

çok para veriyorlar maillerinize.

akn dedi ki...

bak bide laf sokmak gibi, iğnelemek gibi alaycı gibi laflar.. çok para veriyorlar maillerinize; ahaha kimsiniz lan siz, der gibi. bir de msn'de çevrimdışı takılır gibi.