19 Ocak 2010 Salı

Aksi'cilerin Gerçek Yüzleri

Uzun zamandır yazmıyordum burada.. Bunun elbet bazı sebeleri var.. Bu kurumun içi çürümüşlüğünün, kokuşmuşluğunun verdiği rahatsızlık, bireysel huzursuzluğmdan kurtulmuş, etik çerveçevesini zorlamaya başlamıştı.. Ve kararımı verdim..

Artık içimizden biri gerçekleri saf toplumumuzla paylaşmalı.. Sorumluluğu ben aldım..
Şu andan itibaren Aksi'de yazan herkesin kirli çamaşırlarını ortaya döküyorum.. Ben.. Rapper Zombie..
Aydınlanmadık hiçbir kuytu kalmayana dek bu kamikaze yazılarım sürecek.. Susturulabilirim, engellenebilirim, pandiklenebilirim (deatly), hatta ve hatta canıma kastedilebilir ancak ilk kurşun atılmış, dikkatler çekilmiş olacak.. Öyle umuyorum en azından.. Bundan sonrası siz değerli okuyucularımıza kalıyor.. Bu işin peşini bırakmayın, ölürsem adımı yaşatın kabrime de gelin.. Hiiç öyle artistliklerde gözüm yok ölmüşüm lan.. Bi çiçek bırakın ayıptır be..

Yalnız site görmeyeli amma değişmiş lan.. Bi teknolojik aparatlar renklendirmeler felan.. Giriş butonunu yarım saatte buldum.. Ya işte nerden geliyor bunun kaynağı biraz da o yöne eğileceğim zaten.. Ayrıca bi sürü takip eden varmış -ki bunlardan en sonuncusu walkyria adlı arkadaşın resmini bana dünya üzerindeki hiçbir teorisyen açıklayamaz- işte bu takip edenler için bütün uğraşlarım..

Üye sırasına göre başlıyorum.. Alev saçan klavyemin ilk kurbanı, imtiyaz sahibi diyip bağrımıza bastığımız benjcev..

Hiç yorum yok: