29 Haziran 2009 Pazartesi

grip

son zamanlarda, ağzımızın dadıynan hasta da olamıyoruz. ne güzel kapmışım şifayı, pazar pazar yatıyorum. televizyonda da "haneler" diye bir dizi var. hani insan, böyle televizyonda salak bir programa kaptırır da kendini, üşengeçliğinden midir yoksa mına kodumun poroğramın hipnotize etmesinden midir bilemem, değiştiremez kanalı, mal görmüş mağribi gibi bakar ya beyaz ekrana. mal bulmuş mağribi ne lan. gol bulmuş maldini gibi. neyse yukarıdaki gibi hal içerisindeyim, "haneler" adlı rezil parodi programını izliyorum.

kendi kendime dedim ki, "ya dobuz gıribi olbuşsab". amuğa goyim ben de nasıl bir hasta olmuşsam, beynimin bile burnu dıpanmış. gece uyuyamadım. ama uyuyamayan insan ne yapar, dönelir durur yatağın içinde. ben ise, bir omzumun üstünde, çeşitli mahlukatlarla uğraşa uğraşa geçirdim gecemi. en son, "haneler" poroğramına, allah razı olsun, sean penn girdi de öylelikle uyandım.

sabah hemen domuz gribiyim diye tohtura gittim. panik halindeyim, gözlerim belermiş, "ulan aslantepe'yi göremeden, frank rijkaard'ı tribüne çağıramadan, en son 'oo şıkşıkşık zibobo, şıkşıkşık zibobo' diye üjlü çekemeden gitçez şu fani dünyadan yalım" diye diye, işyeri hekiminin kapısını çaldım. çalıştığım yerde de, öyle iş kazası falan olan bir yer olmadığı için, işyeri hekimi de yeri geliyor taşşak kebabı yapıyor, yeri geliyor taşşaklarını tartıyor, yeri geliyor "acaba halama taşşak mı taktırsam" diye düşünüyor. işi gücü teşşakhları.

gittim, apar topar pantalonunu çekti bizimkisi. aklımda da paso levent kırca parodileri var. hani muayene etmeden direkt bana ilaç yazsa, tak yapıştıracağım "vesikalık fotomu gönderseydim keşke", tak vereceğim "ee siz böyle yaparsanız, sokaktaki adam ne yapsın"ı. şöyle öksürttü, g.tümü başımı elledi, allah razı olsun, dürttü bir iki de, rahatladım. boğazlarıma bakarken, "ağrın var mı" diye sordu, "ay omzum kopiyeee tohtur bey, bir de yanlarım ağriyee" dememle orada teyzeye dönüşmem bir oldu.

bir daha uyandım. başımı bağladım ve sabah namazı kılmak için meslerimi ayağıma giydim. artık tam bir hacı teyzeydim.

1 yorum:

Obicen Kenobi dedi ki...

Allah kabul etsin...