17 Haziran 2009 Çarşamba

Nayır Nolamaz..

Ozamanlar ,paranın para olduğu zamanlar anadolu lisesi sınavıynan 5. sınıfta tanıştık,
göçmenliğide atamamışız üzerimizden hala naposun ma,iyim ba sen naposun modunda devam etmece hayata,neyse efenim mattı fendi,okumasıydı çözmesiydi derken girdik alamanca eğitim veren bi kuruma.
Eski arkadaşlar yok,bitli zahide,çilli gülçin,tazmanya nihal,hayvan sülo,yakubi yok yok yok..
Sanki elimden biramı almışlar gibi ağlamaklı bakınıyorum tören meydanında ilk gün.
Günler haftalar geçiyo anacım ben sessize almışım okumaya çalışıyom,zigi vo bist du zigi,zigi tut şu zigi konuşmalarıyla almancaya devam..
Beden eğitimi dersi oluyo anam iki futbol ayarı veririzde ordan bağlanırız artık olaya derken takımlar kurulmuşta bende tribünde yerimi almışım bile;şut dışarı çıkıyo owww nidalarıyla premier lig havası katmaya çalışıyorum sahaya.
Nasıl bağlarız nasıl ederiz derken adam eksikmiş aga,oynan mı futbol,bilin mi?
bununla oynanıyo bu kames 9 katlı annadın;taraktı kürekti derken baktım ki 2 haftaya 10 numaralığa terfi etmişiz,içimizde büyüttüğümüz klinsmann ı sıçmışız sahalara inceden,sora orta1 orta2de ortaokul şampiyonluğu derken sevdirmişiz kendimizi iki götüm yerimiz olmuş transfer piyasasında,simit ısmarlayalım oyna diyenmi ararsın,biz simit yiyelim sen ortada oyna diyenmi neler neler bacım..
Sonra tek deliği topta sanan bu ufak yürek dişi kavramıyla tanışmıııış,gel gelelim ah o göçmenlik yokmu o göçmenlik kene gibi yapışmış arkadaş atamıyom üstümden ya,ulen konuşsam rezil olcam,konuşmasam sağa sola vermeye devam;nabacaam bilemiyom..
Jöle denen o nalet şeylede o ara tanıştım zaten, sürünce saçların rüzgar falan dinlemiyomuş,alayına gider çekiyomuş.
İyiymiş dedim nerden bulunur nasıl sürülür derken aldık,evet evet bastık parayı aldık.
(duştan sonra gece yatmadan sürdüğümü hatırlarım ah tuğçe sıçtın ağzıma)
Neyse biraderim kıza iyi görüncez diye yapmadığım şebekliklerin yanında bide bunu deneyem demişidim ama arkadaş söleyen yokki,e arkasındada yazmıyo bokunu çıkarmadan sürünüz iyice yediriniz falan deyü.
Vardık okula üstümde bi ağırlık bi heyecan(jöleden olsa gerek) kuşbakışı kızı arıyom lazerle işaretleyip yanına ışınlancam,yeni saç yaptım nasııl dicez ya,okula girdik daha dur daha merdivenlerden inmedim arkadaş bunun kankası geldi
(çabuk söle kanka mı,sevgili mi,efes şişe mi)ay saçlarını onun içinmi böyle yaptııın katile benzemişsin yaaa janıııım.Yapıştırmışız saçları,e bide o yılların vazgeçilmezi amerikan traşı nakşedilince kafaya arkadaş al sana John Abruzzi modeli..
Gittik yatırdık saçları suya pembeleşene kadarda çıkarmadım aga,jöle değil harç sürmüşüz saçlara mk..
Bidahada süreni parlamentonun önünde üçlük beşlik döndürsünler diye yemin ettim..
Kız desen yalan oldu,ellere yar oldu.
Şimdi nezaman raflarda jöle görsem gözlerim dolar,neşenin kepek sorunu aklıma gelir..
Bizimkisi bir aşk hikayesiydi be,neden böle oldu ya,nedeeeeeen
Sağlıcakla kalın;bilmediğiniz şeyi de oranıza buranıza sürmeyin etkisi yıllar sürüyo,aman deyim çocuklar..