21 Ekim 2010 Perşembe

ziya abi

insanların derdini götleriyle dinleyip onlara yalandan nasihatlar verenlerden bıktınız mı? cinsel yardım köşesi kisvesi altında kendi kendine atıp tutanlardan tiksindiniz mi? aşk hayatlarınızdaki acıları paris moda haftası yorumlarcasına yüzeysel irdeleyen köşe yazarlarından, mali yorumculardan, hukuksal danışmanlardan öğürdünüz mü? o halde ziya abi!! ziya abi halkın içinden..ziya abi köşedeki kahveden.. ziya abi okey masasında beleşçinin oturduğu sandalyeden geliyor. ziya abi içimizden geliyor, içimizden henüz çıkmış bir şekilde, yeni yaktığı orgazm sigarasını tüttürerek geliyor. bizim için, bizlerin dertlerine derman olmak için geliyor.. isterseniz kendisine sığınan bir çok mağdurun, kalbi kırığın, bağrı yanığın sorunlarına ürettiği çözümleri hep beraber okuyalım..

- rumuz: goncagül;

sevgili ziya abi..ben 28 yaşında, sarışın, mavi gözlü, 1.72 boyunda, baskülde 58 kilo çeken ve çevresi tarafından güzel olarak nitelendirilen bir bayanım. fakat bu yaşıma kadar ne sevdim, ne de sevildim. hiç erkek arkadaşım olmadı. anlayacağın aşk, bir erkeğin elini tutmak, biriyle sevgili olmak benim için bir hayal olmaktan öteye gidemedi. bu konuda ne yapmalıyım?

cevap:

sevgili kızım goncagül..

aşk öyle bir sudur göze hoş gelir ama içtikten sonra içindeki bakteriler, tenyalar, böle pis pis böcekler bağırsaklarını kaplar ve sonrasında da ishal olursun. akabinde pötürrrtttt diye sıçarsın gözlerinden yaş gelerek. hatta pötürtttttt diye sıçmakla kalmazsın, bide üzerine kıçında yanma olur. kıç dedim bak dikkatini çektiyse. dedim çünkü biliyorum ki bir bayansın ve erkeklerin sıçmada kullandığı yer götken kadınların ki popo ya da kıçtır. ama ister göt olsun ister popo olsun ishalsen pörtttt diye sıçarsın. sonlarda, son kırıntıları atarken de cızzzzt diye. ve demem odur ki, bilmediğin yerlerden çiğ köfte yeme..

umarım yeterince açıklayıcı olabilmişimdir goncagül. sevgiyle kal.

- rumuz: kadın pedi gördüm sanki.

sevgili ziya abi.. ben 19 yaşında, en büyük faaliyeti ayna önünde ergenlik sivilcelerini patlatmak olan bir ergenim. aynı zamanda da erkeğim ve pipim var. ziya abicim dikkatini çekiyorsa pipi diyorum çünkü alet henüz pipi olmaktan ileri gidemedi. kullanım açısından 3 yaşındaki bir bebenin aletinden bir farklılığı yok. fakat benim sorunum o değil abi. benim sorunum şu ki; ne zaman bir kadın pedi reklamı görsem içimi bir titreme kaplıyor, bacaklarım sallanıyor ve ayıptır söylemesi azıyorum. ne yapmalıyım?


cevap:

sevgilim oğlum kadın pedi;

senin bulduğun rumuza koyimmm.. çok sinirlendim..oğlan bak senin hamına korum. daşak mı geçiyorsun lan benimle? böyle sapıklık mı olur lan? en son guntin darantula mı nedir o adamın kadın ayağı seviciliğini duyduğumda bötle şaşırmıştım da ana avrat girmiştim olaya. sana da öyle girerim bak. yok ama eğer ciddiysen de yapılacak bir şey yok. o zaman da senin hamına korum bak. kadın pedi ne lan hem?


rumuz: willy wonka

sevgili ziya abi.. öncelikle yazılarınızın sıkı bir takipçisi olduğumu belirtmek istiyorum. her yazınızda ayrı bir ders çıkarıyor, her öğüdünüzde ışık buluyorum. ziya abicim; benim sorunum bir türlü vazgeçemediğim şeker yeme hastalığım. gün içinde dur durak bilmeden şekerleme ve çikolata yiyor, küçük bardaktaki çayımı 8 şekerle içiyor ve çorbaya bile tuz yerine şeker döküyorum. bu dertten kurtulmak için bir çok kez doktora gittiysem de bir çözüme ulaşamadım. ne yapmalıyım?

cevap:

sevgili oğlum votka;

bana göre sorunun psikolojik bir hastalık. ve bu sorunun çözümünde sana bilimsel tıp yardımcı olamadıysa, alternatif tıptan faydalanma zamanıdır. yapacağın şey çok basit. önce bir eşeğin skini alıyorsun ve üzerine eritilmiş çikolatayı sürüyorsun. sonrasında geçip karşısına bakıyorsun. bu durumda muhtemelen içini kaplayan tiksinti ile sorunundan kurtulacaksın. yok ama eğer ki o durumda bile çikolatayı yersen, o zaman genişlemiş ağzınla memlekette senden kral saksocu olmaz. bu da bir başarı sayılır. unutmadan, rumuzunu da çok beğendim. votka falan severim ben. hele vişneyle misss...

sevgilerle...


rumuz: kıskanç

sevgili ziya abi. kız arkadaşımın harika bir güzelliği, ondan daha da güzel bir vucudu var. onu çok kıskanıyorum. ne yapmalıyım

cevap:

koy dötüne.

sevgilerle..

7 yorum:

bonaventure dedi ki...

şevkinin üzerine yemin ederim ki şevkini kırmak istiyorum desem olur mu? bence olmaz. o yüzden olmamış işte. başka bir nedeni yok.

benjcev dedi ki...

buranın delisi bu deatly, sen boşver bunu. gelir arada.

deatly dedi ki...

ya işin ilginci adam benim twitter ımda dahi ekli.

bonaventure dedi ki...

hımm. çok ilginç.

deatly dedi ki...

valla ilginç. hem bonaventure, sen neden yazmıyorsun akside?

bonaventure dedi ki...

"bende yazsam kim yorum yapacak aq" bunu hiç düşündün mü?. ayriyetten benjcev kurumsallaşmaya önem veriyor. önümüzdeki bir kaç ay benim yorum yapma yılım. yorumlarım uygun görülürse yeni yorumcuların kabulünde çalışıcam ben.

deatly dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.