18 Ekim 2010 Pazartesi

pazartesi sabahı msne girecek yüzü olmayan adam

ben sen o, hepimiz; futbol denen manyaklığa gönül vermiş herkes!

sen, ali abi! fener kadıköy'de yenildiğinde kendini sütçüyle aldatılmış gibi hissetmiyor musun?

ya sen, muzaffer dayı! beşiktaş üçer beşer yedikten sonra pazartesi gününü şuursuzca, kim olduğunu bile unuturcasına geçir miyor musun?

sen, hatce bacı! senin ne işin var burda mınağoyim bee? hadi biz erkek doğmanın lanetini bir futbol takımına platonik aşk besleyerek yaşıyoruz. senin derdin ne yavrum? kuzum derdin ne senin? dizi izle, alışverişe çıkıp ayakkabı al, bi daha al, bi daha al, burçları oku, ilişkiler üzerine kafa yor hemcinslerin gibi.. ama yapma bunu; bir futbol takımına gönül verme!

şimdi hepiniz utançla ve bana hak vererek başınızı önünüze eğin ve bu yazının konusunun aslında sizler olmadığının, tek muhattabının baykal olduğunun farkına varın. ve rahat olun, sizinle bi sorunum yok.

lan arkadaş, nedir ki bu yaptığın? kendi sahasında manisa gibi bir takımdan 3 gol yemiş ve yüreciği paramparça olmuş bir adamcağıza "nası koydu manisa ahahahaha" diye bulaşmanın manası nedir? yarasını deşmenin, kanırtmanın manası nedir? "ben bu adama laf atıyorum ama yarın bizim de maçımız var, yenilirsek halim nice olur" diye düşünmez misin? "beşiktaş 3 yemiş, biz 4 yersek hadi" diye düşünmez misin? "servet çetin gibi bi adamın oynadığı takımı tutuyorum, bu kadar artislik yapmamalıyım" diye düşünmez misin? seni bize götürsem gelir misin, pınar sosis pişirir misin babamla?..

lafı fazla uzatıp seni iyice rencidelere sürüklemek istemiyorum. gemide filminden erkan can'ı çağırdım, ikimize de durumu özetleyen bi çift lafı var:


- skerler oğlum, hepimizi skerler!...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ayy! kim skiyo? kimi skiyo? arada kaynatsanıza, ben değil bi arkadaşı.

benjcev dedi ki...

ya şimdi mevzuyu abartmayalım akın. c.tesi günü msn'e girdiğimde sana "manisa tarzanları bjk'yi jane'i yaptı" gibi bir yorumda bulunmadım.

her zamanki gibi efendi kişiliğimle "son dakikaları müthiş bir mücadeleye sahne olan inönü'de hikmet karaman'lı manisa 3 puanı alan taraf oldu" dedim. ama sen hemen tabi, canın yanmış, her şeyi yanlış anlıyorsun, çarpıttın.

konu buralara kadar geldi.

akn dedi ki...

hikmet karaman hayırlı olsun derim, başka da bişey demem. hikmet karamanın koyunu, sonradan çıkar oyunu.

akn dedi ki...

bu arada kim lan bu yeni yorumcu manyak? sen kendin yazıyosan açık açık söyle

benjcev dedi ki...

eğer bildiklerimi söylersem yer yerinden oynar. susuyorum ben, hiçbir şey demiyorum.

Adsız dedi ki...

vallahi ben değilim.

yımışak g.

ceketli ali dayi dedi ki...

futbol konusunda cinsiyet ayrımcılığı yapan adamdan hazetmem. daha geçen gün istinyepark'tan aldığım babetlerimi kafasına fırlatırım gerekirse.

Adsız dedi ki...

yheni chocuq mhu olsdhummmm bennnn yhhaaaa!

arbiden nikin yoq mu shenin kıyamam yhaaa...

deatly dedi ki...

ceketli ali dayı; valla seninki babet değil asker postalıdır abla ya. ne pis posta olmuş bu adsız a. bu arada tebrikler sana da. baykal ı her nette görüşümde tebrik eder ve evliliğin ne saygın bir kurum olduğundan dem vururum ama sana sölemek şimdiye nasip oldu. hayat boyu mutluluklar..

adsız sen de akıllı ol.

nikim yok benim; sen de benimle evlenir misin?

Adsız dedi ki...

hayır bi adsızdır gidiyor, kim posta koymus kime koymuş, şu dilbilgisi kurallarını öğrenemedim gitti.

Hepimiz adsızız!!!

akn dedi ki...

"daha geçen gün istinyeparktan aldığım babetler..." vah kapitalizmin çarkları arasına iyiden iyiye sıkışmış baykalım, akmerkezlerin, cevahirlerin, nişantaşı city'slerin adamı olup çıkmış baykalım.. babetlerle ezilen halkım, trençkotlarla boğulan; stilettolarla dövülen halkım.. ahahah lan bi parti teşkilatına, sendika yönetimine kayıt yaptıramadık şu muazzam hitap yeteneğim eriyip gidiyor.

taylan, evlenirim tabi. senle evlenmiycem de kimle evlenicem. fırının yarı hissesini üzerime yap yeter ki.

ceketli ali dayi dedi ki...

İstinyeden babet alsam baykal beni döver. "perşembe günü aynı adamlar pazarda tezgah açıyor, aynı mal" dediği andan itibaren bizim evde bir daha ayakkabıdan bahsedilmez. Beyim çok otoriterdir.

Kadınların gündelik faaliyetlerini ayakkabı almak olarak yazan kişilere babet üzerinden daş atmıştım ama ihale adsıza kaldı. adsız kim lan?

akn dedi ki...

doğma büyüme bi kayseriliye ihale bırakmak için daha çok fırın ekmek arası pastırma yemeniz lazım. ailecek. ahahaha, kolay mı beea! zarif vücut çalımlarıyla aradan sıyrılırım.