27 Ekim 2010 Çarşamba

Boş bakkal ne tartar?

Şimdi efendime söyliyim uzun zamandır işsizliğin vermiş olduğu aymazlıkla takılan biri olaraktan iş ve işçi bulma kurumuna gittim. Gitme sebebim iş bulmak değil, yanımda çalışacak işçi bulmak hiç değildi malumatınız.

Görev-i askeriyem bittikten kelli yatıyorum. Bi kaç arkadaşın düğününü yaptım işte zaman geçsin deyu. Sonrasında istanbul izmir en kısa hangi yoldan hacelik diye soran kuzenimle 4 farklı yoldan gidip geldik. Ceketli ali dayı'm sahip çıksa da benjcev'in gitmemiz hakkında ağır cümleleri memlekete dönmemize sebep olmuştur, daha da korkudan gidemiyoruz yanlarına.

İşsizlik sigortası diye bir ücretin olduğunu duyunca da her havadan para umudu olan adam gibi koşup koşulları sordum kuruma.

Koşullar:

1- 3 yıl içerisinde 600 günün üzerinde sigortalı olarak çalışmak
2- Kovulmak
3- Muhtardan işsiz olduğuna dair belge
4- Günün belli saatlerinde farklı mekanlarda çekilmiş aymaz 4 foto
5- Aileden para istenirken yenilmiş 5 iğneleyici laf
6- İki işsiz şahit
7- İki alacaklı arkadaş (Benjcev biri sensin quardeşim)
8- Tavlada rakibinizle oynanmış 50. oyunun tavla pulları (Erdem teprikler)
9- Cebinizde kazanma umuduyla yatırılmış iddia, sayısal, KAZI KAZAN (Ceketli iyi bilir)
10-Veresiye alabilmek için kanka olunmuş tekel bayi
11-İki adet ödenmemiş fatura, 1 adet asgarisi yatırılmış Kredi-Kartı
12-Cep telefonunuz arandığında borcundan dolayı kapatılmıştır ses kaydı

Benjcev bi 50lik tokalasana be quardeşim, işe girince ödicem...

8 yorum:

akn dedi ki...

13- arandığında direkt meşgule alan arkadaş tayfası
14- "bak sen taşak tartım işinde uzmanlaşırken filancanın oğlu iki yılda ev-araba aldı, şimdi ucuz yollu helikopter bakıyor" örneğinde kendine yer bulan en az üç komşu-hısım akraba çocuğu.

Adsız dedi ki...

16 mayıstan beri bu günü bekliyorum, şu çocuk yazsa da yorum yapsam diye.

Kısa ve öz oldu.

benjcev dedi ki...

açsana la telefonu.

benjcev dedi ki...

helal aga, açtın.

Adsız dedi ki...

buradan benjceve küfür etmek istiyorum ama edemiyorum çünkü doğru örnek olmam lazım.

erdem sevsin seni.

ceketli ali dayi dedi ki...

arabadaki sakız kutusu?

Habp dedi ki...

Yengecim inanmayacaksın ama bozdurduk onu, gerci bozuk paraları nasıl bozdurdun diyebilirsin. Kipadan karton karton sigara aldık. En önemli tüketim malzememiz Mavi Lark biliyorsun.

ceketli ali dayi dedi ki...

Stadyuma girer gibi giriyorduk arabaya amk. "Bozukluklara su ve çekirdek" uygulamasını bi düşünün derim ben. Tepki çekmez.

Datlu larklarda hakkım var.