25 Temmuz 2009 Cumartesi

mustafa topaloğlu nun düzenli olarak kumar izlerken yakalanması

geçen gün dikkat ettim çıkan bir arşiv haberde kendisine. kumar oynarken polis baskınında yakayı vermiş. şöyle bi açıp inceyeyelim dedim bari haberi ve içeriğini.

bi an bi kedi gördüm, sonra bi tane daha. üstelik aynı yerde aynısından. o ara ablam geldi, noluyo lan dedi, kedi dedim, dejavu dedi, i can stop dedim. meğer bu adam baskın yediğinde oluyormuş dejavu.

peşi sıra kurcalarken 1001 reklamlı haber portallarını gördüm ki bizim mustafa o gün yine yakayı kemik kadrosuyla ele vermiş. meme dali erbil, gökhan güney ve topaloğlu. kayserispor'un defans hattı gibi korkunç 3lü ayda ortalama 1 kere gizli bi evde basılıyolar. sonra polis bunları alıp bi eminiyet müdürlüğüne götürüp 140 lira ceza veriyor, sonra meme dali ile gökhan arka kapıdan sıyrılıp uçarken bizim uzaylı gazatecilere yakalanıyor. ama o sahne hep aynı. sadece gazeteciler değişik.

S01E01 (ilk bölüm-pilot) (ocakta yapılan bi baskından sonra)
-mustafa bey kumar oynarken polis baskınında yakalandınız
+ben oynamıyordum sadece izliyordum

S0E02
-sayın topaloğlu ataşehirde bi villada kumar.. (mart-2009)
+ben kumar oynamayı bilmiyorum. bakmaya gittim

S01E03 (nisan sonu 2009)
-mustağa abi (artık samimiler gasteciler) kumar izlerken hehehe
+hayır ben kumar izlemeyi bilmiyorum. yemek yiyoduk arkaaşlarla

S01E04 (dün gece-sezon finali)
-.....
+allah aşkına sus. sadece izliyodum.

2 yorum:

benjcev dedi ki...

hahaha. dün geldim, mstpl kumar v 4.0'a ve adam şöyle konuştu artık, baymış bir vaziyette:

+ kumarı ben mi oynuyordum yoksa kumar masası mı beni oynuyordu... bilmiyorum dedi.

vallahi bu adam deli meli değil. ayakta sker herkesi.

deatly dedi ki...

o değilde, bir baskın sonrasında topaloğlu basına şöyle bir demeç vermişti:

- içerde beste yapıyordum..

hatta buda değilde, kumar oynamanın kabahatlar kanununa göre cezası 126 tl. ve bunu kesildiği tarihten itibaren 15 gün içerisinde ödersek matrah üzerinden yüzde 25 indirim yapılıyor.

diğer gereksiz bilgiler için bana ilkokul sıra numaramdan ulaşabilirsiniz; 306..