24 Temmuz 2009 Cuma

lan eskiden bi kanal vardı diğer her kanalı gösteriyordu

mesela buraya ''neydi olm o kanal bi buldurun :ppp'' yazıp bıraksam sadece beni burdan kovar mısınız kovmaz mısınız? kovarsınız.. onnçün hiç benim yanıma gelip de ''ateş'im biz seni şöyle seviyoruz, sen bizim böyle göz bebeğimizsin, sana öyle hayranız, seni beriki kadar öpüyoruz (zarflarım tükendi edatlara geçtim) demeyin, yalan konuşmayın.. aramızdaki bu dostane ilişkinin sonu 6 kelime ve bir smiley'e bakıyor.. neyse ki sınırlarımı biliyorum..

bu kanalın adı videolu bişidi.. google'a ''ya eskiden böyle bi kanal vardı diğer her kanalı gösteriyordu videolu bişidi neydi ya o?'' yazdım.. açılan sayfadaki sitenin bağlantısını koydum yukarı.. (deneyin isterseniz valla böyle çıktı) pek istediğim bilgileri edinemedim ama büyü, homoseksüellik ve fıkıh gibi alakasız konularda kahkaha sahibi oldum..

vala hatırlıyorsunuz di mi ama? bu kanalın ekranı böyle ufak karelere bölünmüştü ve her ufak akrede diğer yayında olan televizyon kanallarından biri gösteriliyordu.. hesapta tv'de ne var diye düşünmicen, buraya bakacan, burdan bir kanal seçicen felan.. arkada da müzik çalıyordu, bazen de radyo gibi reklam duyuluyordu, gelir modelini de böyle şekillendirmişler..

olm aklım çıkmıştı lan.. kendimi macera filmlerinde iyi adamın her adımını kameradan, bir büyük monitördeki bölünmüş küçük ekranlar vasıtasıyla izleyen kötü adam gibi hissediyordum.. lan lan ne süper bir kanaldı lan bu! yemin ediyorum bir yaz televizyonda sadece bu kanal açık kaldı..

''aha atv'de çiçek taksi başladı lan du kanal d'de ne var haha reklama girmiş salaklar sanki onu izliycem.. trt'de hala çizgi film mi evet iyimiş ha ordaki de.. dur lan şu ne haa kral tv'ymiş.. ibrahim erkal mı lan o? amaan bana ne oha power rangers başlamış lan! ama şimdi kapamıyım burayı hbb'de reklamdan sonra ne başlıcak ona bakiim.. haha tüm türk televizyonculuğuna hakimim şu anda allahım kim yaptıysa bu kanalı cennete gitsin..''

böyle de geri zekalıydım. power rangers kaçıyor ben hala hbb'deyim, ibrahim erkal'dayım, ayrılır mııııı-ıı-ıı ettt tırnakhhhttan'dayım..
bi de akşam baba eve gelince bir dini ritüel gibi bütün kanallardaki bütün haberler izlendikten sonra (number one tv haberler'i bile bulsa izliyor babam.. lan sanki vengaboys ne biliyorsun da son 45'liklerinin çıkış tarihini öğrenecen..) onun da canı televizyonda gezinmek ister..

- bugün de bişi yok kanallarda ha..
+ baba o videolu kanalı açalım hadi ordan bakarız en güzel kanalı..
- bak ateş sana bu soruyu bir kez soracağım ve bu an unutulacak aramızda, dürüst cevap ver: salak mısın evladım sen?
+ yaa nası kullanmıyosunuz o kanalı ya adamlar yapmış o kadar. şimdi kim bilir neler vardır başka başka kanallard...
- aha eurosport haberler.
+ baba çim kayağı haberl..
- şşşt..

abi size gönderdiğim linkteki (http://muzakere.wordpress.com/) 'flört' sekmesinden bir pasaj sunuyorum ölücem gülmekten:

- hocam son bir soru sorsam olurmu?

—est hiç sormadan sor


hiç sormadan soru sormak.. felsefeyi sorguluyorum şu an, var oluşu sorguluyorum.. sormadan sor diyor adam.. ve bu herife 'hocam' diye hitap ediliyor biri tarafından..

- hocaa kart yok mu kaart?
+ göstermeden göstereceğim..

3 yorum:

benjcev dedi ki...

lan eskiden bi kanal vardı diğer her kanalı gösteriyordu/

sadece trt1 idi, o'ydu eğlence, histeri o'ydu/

kah susam sokağı, kah bir başka gece izleniyordu/

ben senin gafana sıçam rapper zombie, gafana sıçam f16_incirlik/


bu bozlağı bize hatırlattığın için teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

trt demeyin bana. aklıma bob ross ve onu seslendiren adam geliyo.

-bakın böyle işte biraz da şöylee. bakın gerçekten kolay

herif bu kadarını tercüme etti yıllardır.

Obicen Kenobi dedi ki...

HBB vardı di mi lan bi de? Habibe diyen tek ben değilimdir di mi ona??