29 Ocak 2009 Perşembe

dükkandan çıkarken bakkalın hesap makinesinin ac tuşuna basması

hayata dair ufak bir detay. ben bu ac duşundan acaip mutlu oluyorum hacelizlerim. böyle bir ferahlama sağlıyor hayatımda, sanki tazeleniyorum, sanki air freshner, sanki sıvı kosla oksimatriks revolüsyon.

ayrıca hacı abi, sen nasıl kafanda tutuyorsun o fiyatları? evde her gün çalışıyor musun?

+ hanım şu listeden bi sor bakalım.
- çokofrance kaça muammer?
+ yaaaa çok pissin zeliha. kolay sor.
- ihi. tırtomatik, beyazlar ve de hafif kreme çalan tonda donlar için?
+ 7.80.
- helal aga.

ben bakkal bu duşa basmadan çıkamam. asla çıkmam. göreceğim orada ac tuşunu arkadaş. sonra çıkarım. sen bas, ben çıkarım. 0 olacak hesap makinesinde. yeni müşteriye hazır olacaksın. o kaddar! esnaflık bunu gerektirir.

Hiç yorum yok: