5 Ocak 2009 Pazartesi

ıssız adam

"baba ben böyle kötü film görmedim. böyle sası bir adam, böyle sası bir senaryo, nereye bağlandığı belli olamayan final, kötü oyunculuk" diye girişmek isterdim. ama emek verilmiş, çağan ırmak "gel baba sen çek" dese ne yaparım, ne hale düşerim diye demiyorum. ama oldum olası çağan ırmak filmlerinden, ara ara verdiği romantik solculuktan, fondan müziği verip -ki fonda o müziği koy, süheyl-behzat uygur kardeşler skeç yapsın, yine ağlar millet- neyse efendim, tamam hakkını yemeyelim güzel görüntüler ile film yapılmıyor arkadaşım. mıdır mıdır konuşan insanlar misal, la oğlum ne dediğin anlaşılmıyor, sen nasıl ıssız adamsın.
bir de şu fotoda adamın tipe bak, çay demle (bu kalıbı kullandığım için 90'lar genel sekreteri evime ziyarete gelecekmiş, çalsın davullar zurnalar, gün halay günüdür, gün çifte telli günüdür. teey teeey teeey). bariz kadını arkadan kesiyor sapık gibi. lan oğlum böyle adam lokantacı olacak, ahçı başı olacak, uğramam lan restoranına. pis herif. biz hasan usta'lardan böyle görmedik. ki hasan usta habp'in babasıdır ve yıllarca şelale lokantısını mükemmel şekilde yönetmiştir. ha hasan usta, ıssız adam mıdır? asla! hasan usta briç adamıdır, sanat adamıdır, resim adamıdır. özlem kıraathanesi'nde "hasso yine yapmış yapacağını" şeklinde konuşulur. ama asla bir ıssız adam değildir.

bu ara birader, ıssız adam ne ya? al ben de uydurayım film ismi. buyur:
1. yadırganmamış e-postalar.
2. örsele yüreğim, yaz gelsin.
3. very well günler, very very well günler.
4. dalgalan ey şanlı çapraz kur.
yetmedi mi, aha bu da kapak olsun:
5. cırcır adam ve küçük kuru kayısıları.

Hiç yorum yok: