19 Ocak 2009 Pazartesi

temelden bina işlevi tahmini

bu coğrafya insanının vazgeçilmez akıl yürütüşleri, beyin fırtınalarıdır. beyin fırtınası dediğime bakmayın, adam kazılmış temele bakar ve onun üstünde ne yükseleceğini, nasıl bir yapı olacağını, hangi katta ne gibi faaliyetlerin yürütüleceğini tahmin eder, bir nevi photsoshop 3d görüntüleme tekniği ile veyahut en azından paint'in "döndür-çevir", "uzat-eğ" ve "ağzını yüzünü nahoş biçimde tekmele" opsiyonları ile binayı hayata geçirir.

saçma insanlarız lan. bak allah'ın adını veriyorum, bir; iş makinelerine büyülenmişçesine bakmayın, iki; temelden binanın ne olacağını tahmin etmeyin, üüüç; kazalarda olası masraf çıkarmayın, dööört yerim çok daaar, beeeş popescu. etraf insanları size söylüyorum, hooop etraf insanları, size sesleniyorum ey zamanında bir yer çevirmeyen insanların torunları!

etraf insanları arasında şöyle saçma şeyler yaşanır.

+ vay baba ne kazmışlar, en az 20 kat çıkılacak. aha yazıyorum buraya, center olacak center! (coştu pezevenk, kendi center'ı gibi)
- bir yıla biter haceliz. alışveriş merkezi galiba. şurası otopark olur, şurada tükkanlar, önü açık alan falan, şurada çocuklarımıza salıncak kurarız, şurda kurbanlıklarımızı keser, güzel havada piknik yaparız.
+ seni seviyorum ismet.
- iyi ki varsın muammer.

Hiç yorum yok: