13 Ocak 2009 Salı

Youtube

Youtube kullanmayı bileceksin. Bişi izlerken "Buna benzeyen şunlar da var" bölümüne fazla takılmayacaksın. Gece gece uykun kaçabilir.
Yavuz Seçkin Borak karakterine klip yapmış. Gurbetçi şarkıcı tavırları harika, "e" harleri hep geven geven. Böyle ağzında gevşete gevşete. İzledim, güldüm, eğlendim, ulan nerden tıkladım yan taraftaki seçeneklere. Şuanda hatırlamadığım bir kaç şeyden sonra fil adam sendromlu biri çıktı. Ameliyat ettiler, yüzünün yarısını aldılar falan. Ordan bir kaç salağın Almanca şarkı söylemeye kastıkları bir şeyi izlerken buldum kendimi. Nihayetinde Yunus Bülbül' ün şu sözlere sahip olan bir videosu ekranda belirdi:

"Dummkopfum sana
Deliyim sana
Ich liebe dich sevgilim
Aşığım sana"


Ya ben bişi demiyorum.

1 yorum:

benjcev dedi ki...

aha işte sevgilime bakın. youtube'da yunus bülbül dinleyen sevgilimle gurur duydum. ben de sana hakkı bulut'tan bir şarkı gönderiyorum. bir aşk böyle böyle büyüyor efendiler.

şaka bir yana, "dummkopfum sana" ne demek ya? deliyim sana'yı anlayabiliyorum da. yunus bülbül acaba burada, alman rock grubu ramstein gibi mesaj mı vermiştir? ramstein denilen grubun türkiye'deki izdüşümü ramiz turan mıdır? bu üçünün cevabını istiyorum. süreniz 3 gün 4 gece, yarım pansiyon. yani kahvaltılar benden. istediğiniz peynirden başlayabilirsiniz. good luck!