13 Ekim 2008 Pazartesi

kaygan zeminin azizliği

En çok futbolcuların etkilendiği düşünülse de doğru değildir, iddia edilen. nice yiğitler bilirim, sözüm ona bu azizliğin kurbanı olan.

Erotik bi girişle kitleyi elimde tutmaya çalışıyorum. Surukleyıcılıkten uzak, okuyucuların dıkkatının oraya buraya kaydıgı yazılarla nam saldım. Onca dergıden, gazeteden hatta gazete kupurunden kovuldum. Uslubumdan zıyade hırpanı gorunusumun belgelendıgı fotografımın yer alması da baska bı handıkaptı. (brasıl qualıfy for fıfa 2013 handı cup)

Kaygan zemınden kastım malum arkadaslar. Hatun mılletı dunyayı yonetıyor! Yalan mı lan? Sss bure bak bıyo: yalan mı?

Satırlarım bı erkegın cıglıgı gıbı duruyo olabılır. Oyledır de! Ama haklı bı ıtıraz, tavır hatta! Bu kaprıslerden, bu burnu buyuk edalardan ve bu dırdırdan yıldım. yerim böyle azizliği! sağol!

Hiç yorum yok: