24 Ekim 2008 Cuma

"şimdiye salli'den izmir'e gitmiştik"

bu cümleyi duymayan var mı ey hemşehrilerim? bu cümle ki, salihli'de bir dönem yaşamış kişilerin, büyükşehir trafiğini betimleme aracı; kimilerinin 1 saatlik zaman dilimini değerlendiremediğinin acısıdır.

belediye seçimlerinde bile bu sözü slogan haline getiren, "gabazlıların isyan partisi" (gip) adayı vardı. "kerhanaya gideceğinize; salli'den izmir'e gidin" diyordu. bu kadar netti. tabi ekonomik programı salli'den izmir'e üstüne kurulu herhangi bir parti dünya üzerinde olmadığı için, 3 oy aldı. o da salli güven muavinlerinden geldiği o kadar açıktı ki, adamlar oyu verirken elini titretmişti ve oy pusulası otobüs kolonyası kokuyordu.

lan saçmaladım, 1 saattir yazacağım diye kasıyorum. şimdiye salli'den izmir'e gitmiştim. hatta geri dönüp turgutlu'daydım. manyağım ben ya, ring atıyorum bu güzergahta.

Hiç yorum yok: