16 Aralık 2010 Perşembe

yılbaşı tatilinin ctesi ye gelmesine hayıflanan işsiz

bu benim. ama bu benim demekten öteye gidicem, olaya sadece bu işsizin gözünden bakmamak lazım.

erd: ya aga bu download man. nasıl indiriyoruz?
benjcev: bik bik bik. (çok hayati şeyler anlatmadığı için kısalttım)
erd: yılbaşında napacaksınız?
bj: valla aga belli değil ya. ben zaten sevmiyorum yılbaşı falan.
erd: hee yaa! ben de sevmiyorum aga. hem bu sene ctesiye geliyor amk.
bj: ahahahaa. olum sana n'oluyo lan? ben desem hadi neyse, sen zaten aylardır yatıyosun.

evet, böyle bi hipnetörlük var mı? yıllardır, elimize yeni yıl takviminin her geçişinde kurban ve yaa remezan bayram tatillerini hesaplayan insanlar değil miyiz biz? lisedeyken 23 nisan tatilinden yararlanmamız gerektiğini dost meclislerinde hararetle savunmadık mı? işi sendikalaşma noktasına getirecek arkadaşlar gördüm lan ben.

peki sonra n'oldu? benjcev efendi, işsizken tatil hesabı yaptık diye yılların alışkanlığını bir anda kenara bırakmamızı istedi.

yooook aga yok, bu böyle olmaz. arkadaşlık bu değil. üstelik kullandığın dil de (ayıp lan evli barklı adam) çok aşağılayıcıydı.

benjcev msnde online ım yazma; çok sinirliyim.

Hiç yorum yok: