14 Aralık 2010 Salı

aksi yancısı akın'dan kişisel bir rica

müşkül durumdayım. ha bu yandaki abi gibi ağlamaklıyım. lafa böyle girince, bazı arkadaşlar gibi "ehe ehe, sevgili cemaat sitemizin kömür giderleri malumunuz. kış iyice içimize kadar girdi. sitemizin ihtiyaçları için çıkışta 3-5 bişeler ateşlerseniz sevaba girersiniz" filan diyecekmişim gibi oldu. benim sorunum şu: sitecağzın orasıyla burasıyla çok oynar oldum. rengiyle oynamaktan, ekleme çıkarmalar yapmaktan kendimi alamaz oldum. elime oyuncak oldu. hacı bişeyler yap, kurtar blogu elimden.

3 yorum:

denize düşen yılan dedi ki...

kusuruma bakılmasın sayın benjcev abi ama bu hali baya aöf kitaplarına benzemiş.

denize düşen yılan dedi ki...

pardon nikim yok benim abi dicektim. nikin olmadığından kaçmışsın gözümden. ama bencjev abinin de parmağı var ne de olsa.

benjcev dedi ki...

aöf kitabı olsa iyi. bu hali ile tanrı'yı incitmiş oldu.