16 Aralık 2010 Perşembe

umarsız mod benjcev

habp: aga aksiye giremiyorum ben yeea.
erd: ben de giremiyorum abi. allah allaa kapandı mı lan acaba.
hbp: dur hoca, benjcev arayalım da bi ayıktıralım.

... (üç noktayla zamanı akıtmaca)

hbp: dostum aksiye ulaşılmıyor.
bj: hee farkındayım aga. 10 gündür falan girilmiyor.
hbp: ee n'olacak aga?
bj: gelir olum o kendiliğinden. server bik bik bik (yine hayati şeyler söylemediği için kısalttım)

...

erd: naber aga? istanbul soğuk dimi? o yüzden aradım.
bj: soğuktur aga ya ben evdeyim. abi aksiye girilmiyor 1 aydır.
erd: ohaa niye la?
bj: işte onu bilmiyorum amk. bakıyorum. hassiktir, devlet banlemiş lan. ohaa. ulan bu devlet niye benle uğraşıp duruyor anlamıyorum ya. git erdemle uğraş dimi? işsiz güçsüz adam, dert yok tasa yok. bu ne aga ya.
erd: sağol haceliz. kapatmam lazım, arkadaş kaza yapmış çıkıyorum.

evet kıymetli yazar arkadaşlarım, böyle bi modunuz var başınızda. hayır biz elimizden geleni yapıyoruz bu site yaşasın diye. benjcev efendi, ayın 5i i iki gün geçince (emekli mode on) arayıp "aga aidatı yatırmadın" demeyi biliyor. her ay 50 milyon veriyor burdaki her yazar, biraz ilgilen şu siteyle yeeeaaa.

................ (sinirli şekilde zaman atlatmaca)

ceketliden mesaj aldım az önce. "olum kimsenin 50 milyon verdiği falan yok. bizim bey kerizlemiş yine seni. boş ver senden başka para veren yok, deli misin sen?" içerikli bir sms.

olum benden başka kimse para vermiyor mu herife? lan bi cevap verin, şu faaakir halimle dünyanın parasını verdim.

not: benjcev efendi, sitenin altındaki sorumluluğu habp ve bana yıkan yazını gördüm. çabuk değiştir o yazıyı. sadece habp sorumlu olsun, beni dahil etme lan böyle işlere, mahkeme falan ben geriliyorum öyle şeylerde.


3 yorum:

benjcev dedi ki...

gerçekler çarptırılıyor ve hukuk önündeki mücadelemde yalnız bırakılıyorum.

yazıklar olsun. yazık.

ErdEm dedi ki...

olum böyle şekilli konuşunca benim 50likleri istemiceğimi mi sandın?

bi de zamanında eşek gibi çeviri yaptırtmıştın bize, 3 senedir o paraları bekliyoruz.

artık bu insanlar sessiz değil aga, diyiveriyim ben sana.

benjcev dedi ki...

o çeviri paralarını yedim amk. hah. en sonunda çıldırttın beni.