12 Aralık 2010 Pazar

aksi kurucusu benjcev'den kişisel bir rica

2 yıl önce, aksi sözlük'ü kurduğumda alaycı bakışlarla karşılanmadım. çünkü kimse bu büyük ve muhteşem platformu takmadı. geçen zaman onların haksız olmadığını gösterdi, sağolsunlar.

bazı iş çevrelerine [bizim selçuk market, karşısındaki kahvehanenin sahibi radyo nesim], dünyaya herhangi bir katkı sağlamayan yazıların toplanacağı böyle bir platformun mevcudiyetinden bahsetmeye utandım. ekmek parası derdindeki adama sosyal medyadan, bilgi çağından bahsetmeye kalkmayın. üzerler, kırarlar.


reklamsız [maalesef], karsız [yazık], özel bir amaç olmaksızın [doğal olarak].

kuruluşundan 2 yıl sonra, 5 insan [dünyada internet erişimine sahip olan her kullanıcıdan 288 milyonda biri, veya başka bir deyişle: ben, nikim yok benim, 2 isimsiz misafir, ve tekrar ben (günde 2 kere giriyorum)] aksi'yi her gün kullanıyor. [kurucularından eşim bile kullanmıyor artık. maalesef burada smiley kullanacağım :( ]

aksi, dünyanın en popüler kaçıncı sitesi bilmiyorum. ama, bizden bile kötülerin var olduğunu bilmem, açıkçası bana mutluluk katıyor. ve 10 tl'lik yatırımla ancak bu kadar diyebiliyorum. [domaine her yıl cebimden 10 lira gidiyor, diğer yazarlar bu konuyu inatla görmezden geliyor ve ben bu durumu başımın gözümün sadakası olarak düşünüyorum]



aksi, gerçekten çok normal bir internet sitesi.  tasarımı olsun, yazıları olsun. bunlar hakikaten çok normal. en ufak bir çılgınlık ibaresi yok.

birlikte, aksi'nin reklamsız ve sponsorsuz olmasını sağlyabiliriz. bu bizim için çok kolay. hangi manyak buraya reklam vermeye, sponsor olmaya çalışır ki? bunun için yazılarıyla zerre değer katmayan yazarlara, ve bu aksi'nin linkini kimseyle paylaşmayan, favorilerine bile eklemeyen okurlara size teşekkür ederim.

açıkçası, site mite de umrumda değil. şu aralar nakte sıkışığım. nakte sıkışığım demem, sanki bende gayri menkul yatırım, ileri tarihli bir alacak veya başka bir kaydi değer varmış gibi bir izlenim yaratabilir, maalesef onlar da yok.

diyeceğim o ki; her yazar 100'er lira ateşlese, siteye bir şekilde gelen okur da [ki onların google'dan neler aratarak geldiğini şuradan biliyoruz] benle yorumlardan iletişime geçip, hesap numarama göynünden ne koparsa artık bir miktar transfer yapsa, ne hoş olur diyorum. ha sizce de hoş olmaz mı?

seninki,

benjcev

not: bi de bonaventure diye bir okur vardı, sanki onda para varmış gibi duruyor. nick falan çok şaşalı, görkemli. nikim yok benim gibi sefil değil. onu tanıyanlara söylüyorum, beni bi bulsun buradan.

9 yorum:

türev dedi ki...

sevgili aksi sözlük yazarları, okuyucuları vs vs.. aksi sözlüğü, ekşi sözlük yazarlarından birinin övmesi(tavsiyesi) ile buldum. geç buldum. ve kaybetmek istemiyorum. bu uğurda ne gerekirse yapmaya hazırım. yazılanları yorum yapmasam da okuyor ve bazen kahhhkalar atarak gülüyorum. ancak aksi sözlüğü kimseye söylemiyorum. ben istiyorum ki kimse bilmesin. populerleşmesin. hep böyle şeker ve bakir/bakire bir site olarak kalsın. eli değmesin kimsenin aksiye. bu haliyle körpecik ve masum benim için. hepiniz çok şekersiniz ben şahsen sizleri pek seviyorum. bir başka değinmek istediğim mesele de şu, sanırım radarınız bozulmuş. niye beni ankarada gözsteriyor? ankarada olmak istemem doğru ancak ben ankarada değilim ne yazık ki. radarınız acaba alttan alttan bir imada mı bulunmak istiyor? derdi ne gerçekten anlamadım. lütfen onun sağlık sorunları ile ilgilenin. kafası gerçekten karışmış durumda. efenim, hali hazırda sizden başka bir ricam yok.

esen kalın.. daha sık yazın..

türev dedi ki...

aaa var bir dakika...

ayrıca aksi radyo neden gözükmüyor artık?

playlistinizde sevdiğim parçalar toplaşmıştı. playlisti hazırlayan arkadaşa, 'bak gereksiz bir tane şarkı koymamış helal olsun' bile demiştim içimden(müslüm gürses hariç)... kendi yoğun ve yığın arşivimden 'şunu çal, bunu çal e hadi bunu da çal' ile uğraşana kadar aksi radyonun playlistine tıklamam yetiyordu.. halbuse yok artık! hem eski görünüm ne güzeldi, aksi saat, aksi radyo, aksi ıvır, aksi zıvır butonları vardı.. ayrıca, sitenin şuan ki görünümündeki arka fon renginin hergün değişmesi beni korkutuyor bilesiniz. adaptasyon sorunu yaşıyorum. ve yine bilmenizde fayda var ki siteye girilemediği günlerde 'sitede hergün müzik dinliyorum diye beni sevmediler ve engellediler' ruh haline bürünmüş bunun acısını etrafımdaki insanlardan çıkarır olmuştum. yapmayın böyle. davranışlarınızın nelere yol açabileceğini bir düşünün lütfen.

bu kadar. ebet.
bu kadar.

akn dedi ki...

hacı bu yorumları yazan ben değilim. hakkaten.

benjcev dedi ki...

aga ben de onu dicektim sana. ben de değilim.

akn dedi ki...

ikimizin bi türevi olmasın?

evet espri kariyerimi şu anda noktaladım. artık ciddi bi adamım.

benjcev dedi ki...

bence iyiydi aga. ben kendi açımdan güldüm.

türev dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
türev dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben de güldüm. nyb de benjcev de değilim.