12 Kasım 2010 Cuma

Lady Gaga'nın Kurban Bayramı Heyecanı


Bundan bir kaç ay öncesiydi....
Sabah geç kalktım, beş dakika içinde giyinmek zorundaydım.
Yola çıktım.
- ulannn kirli pantolonu giymişim!
Neyse.
Gevreğimi aldım, servisi beklerken gözümde kalan çapakları sildim.
Derken servis geldi.
Oturduğum koltuk da -çok affedersiniz- kıçıma batıyor, uyuklayamadım.
Neyse.
Geçtim masama aldım çayımı.
-ulan az bi' açılayım nette sörf yapayım dedim.

Keşke o an netim kesilseydi de ömrümce bir daha nete giremeseydim.
Keşke o an orada olmasaydım, yaylalarda olsaydım.
Ama çok geçti ve hayatımı değiştirecek o manzara karşımdaydı:





****

Leydi Gaguk'u tanıyalım öncelikle:
Kendisi 24 yaşında,
Feysbukta 10 milyondan fazla hayranı var,
Milyarlarca kez izlenmiş videoları.
Alejandro'su Poker Face'i...
Kadın yıkıyor ortalığı..

Peki şimdi?
Leydi Gaga dedin mi aklıma gelen şey ne? Kavurma.
Dolayısıyla, kurban bayramı.

Tam tersinden gidersek, malumunuz kurban yaklaşıyor.
Aklıma gelen ne? Kavurma.
Dolayısıyla, Leydi Gaga.

Bir de TIME dergisinde yılın insanı olmaya aday kendisi.
Listedeki diğer isim kim?
Recep Tayyip Erdoğan.

Neyse, ya ben bir şey demiyorum.
Buradan Leydi Gaga'nın kurban bayramını kutluyorum.
El öpenleri çok olsun.

Hiç yorum yok: