8 Kasım 2010 Pazartesi

on beş kişiye saldırdım

insanoğlu akıl sağlığının kıymetini iyi bilecek aga. üzerine titreyecek, pamuklara sarmalayacak. akıl sağlığı mühim. misal şu şarkıyı dinledikten sonra, akıl uzunca bir süreliğine hastalanıyor. hiçbir şey eskisi gibi olmuyor.



bir stüdyo dolusu insanın çılgınca eşlik etmesi.. ben çıkıp biraz dolaşayım. temiz hava iyi gelir belki. ya da bikaç kişiye saldırıp stres atarım. otobana çıkıp kollarımı iki yana açarım. yaparım bişeyler.

bu da stüdyo kaydı. full versiyon.

5 yorum:

Habp dedi ki...

Ulen bizde iş güç yok evde oturuyoruz mnskim. Yalnız ve güzel ülkem bekle yeni şarkımla ne yalnızlığın kalıcak ne güzelliğin.


Arabaya bindim kapı açık
çektim kapıyı gittim azcık
ne zaman seni düşünsem
kaza yapıyorum inci tanem

başlangıç için fena değil
söz bulunur mühim değil
bu şarkının karşısında
itaat edip karşımda eğil

du bakalım bide beste ayarladım mı çıkarım tv programlarına...

akn dedi ki...

kahveye gittim okeye
dördüncü olayım diye
sen gelme lan dediler
esmer sevdim diye!

sandalyeye davrandım
önüme gelene salladım
linç ettiler kız beni
esmer sevdim diye!

yazdıkça zihin açılıyor, ufuk genişliyor.

ceketli ali dayi dedi ki...

orcun kunek sarkisi gibi la. o tarz açık ve net cümleler.
"seher vakti kurşun sıktım görümceme"

benjcev dedi ki...

lan bu ne? olm bu ne lan?

kavga dövüş anlatılabilir bir şarkıda da, bütün şarkı kavga dövüşü anlatmaz ki amk. keza ahmet kaya bir şarkısında "beni kaç kere dövdüler, adını söylemedim" der de, şöyle dövdüler, böyle burnumu kırdılar, topukla ağzıma teptiler diye detay anlatmaz. dövdüler, adını söylemedim, o kadar!

ama arkadaş burda ne aşk, na ana-baba, ne namus, ne de ulvi bir amaç var, sırf serserilik uğruna verilmiş bir kavgayı yüceltiyor.

akn dedi ki...

sertab erener-rengarenk'le beraber son yıllarda duyduğum en fena şarkı. hatta dur lan, rengarenk bundan daha fena. gözzüm karraaa kalmadı yarraaa derken sinir krizleri geçirip kafamda bardan çanak kırıyorum.