16 Mayıs 2010 Pazar

İçerideykene düşünecek çok vaktim oldu...

Beni rahatta dinleyin...

Uzuuuun uzun zaman once tam olarak yazamasamda kendi kendime gülebileceğim şeyler karalıyordum. Benjcev falan da gaza getiriyordu, ama olmayan yeteneğimi şu an içinde bulunduğum "vatani görev" durumu iyice köreltti. İki lafımdan üçü koyacam ha oldu. Haritayı katladığın zaman Salliyle üstüste anca gelen "Yeşil Erciş" saçlarımda beyazlara neden olmaktaydı ve bira kokukusuydu rebeka. Benjcev'in alt yazıda bahsettiği yılda bir kitap ortalamasından çok aşşağılardayken, bira kitap diye bir ikili oluşturmaya başladım. Bira mesaimde hafta içi 17-24 hafta sonu tüm gün olduğu için hafta da iki kitaba kadar çıktığım da oldu. Ama okuduklarımın alayı bulanık olduğunu farktım.

Kıpırdanma artık...

Kendi devrelerim askerliği unutalı uzun zaman oldu, alt devrelerimi de şu iki gün içinde gönderttim amma velakin sayılı gün çabuk geçer tezinde bir sıkıntı yaşayan asteklerin arasına katıldım. İlk geldiğimde benden önceki bir abimizin bi lafı geçerliliğini korumakta; "Bir yer lanetlendiyse kargası bol olur derler" demişti, ve Erciş de hayatımda gördüğüm kuş sayısından çok daha fazla karga gördüm, artık hangi astek lanet ettiyse tutmuş bedduası.

Hazır ol...

Bazı tahtaları eksik çok adam tanıdım ama. Ne yapıyorsun asker denildiğinde o an yaptığı işi direk söyleyen askerim var mesela. Yürüyorsa yürüyorum, Selam duruyorsa selam veriyorum ya da hazır oldayım komutanım diyen adam. Mesela bir adamımın sözcük kapasitesi üç: "Saol,Emredersiniz,Komutanım". Ya da sivildeki mesleği dolayısıyla eli uzun olan adamlar. Bulup getiremeyeceği hiç bir şey yok. Öğrenimi hiç denilecek kadar az insanlar tanıdım. Şu haritada Türkiye'yi göster dedikten 2 dk sonra komutanım unutmuşlar herhalde diyen, baktığı haritanın Türkiye siyasi haritası olduğunun farkında olmayan insanları. Yakmak için odun bulmalarını söylediğimde elinde baltayla hangi ağacı indireyim diye soran piskopatları.

Selam dur...

Bu kadar farklı insanların zor bir şartta birbirine deli gibi kilitlenmelerine şahit oldum. Parasızlıktan sigaraları kalmadığında aynı sigarayı paylaşmalarını, birileri kızacak diye 5 tonluk aracı battığı yerden çıkartmak için ittirmeye çalışmalarını, bir suçtan dolayı arkadaşını ispiyonlamayıp cezayı kendisi alanları.

Dikkat...

İki aydan az kaldı :)

Asteğmen Habp
Oda hapsi iştimasında
1 Subay
Emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım...

3 yorum:

hiç kimse hakkında her bi şey dedi ki...

zorunlu hizmeti Van'da yaparken ben d Ankara ile kaç km die bakmıştım. kmsini şuan hatırlamıorum ama karayolu ile 19 sürüyor! uçakla 1,5 saat olan bu yolu sırf vandan bi an önce kurtulmak adına 'nolcak ya, otobüsle de giderim, şudan bi an önce gidiim de!' şeklinde otobüsle d 'gidilebilir' sanabilirsin ordaki bi anlık yanılsamayla!ki izmir uçakla 2 saat, bilmiorum otobüsle salli kaç saat sürer?!? (bilmek de istemedim şuan)cehennem azabı, başka bişey değil.

bu arada vanda gıdılebılecek en guzel yere gıtmıssın. ha 'en guzelı bu mu hacı?' dersen, onu da anlayabılırım tabi, ama başkale, çaldıran veya saray olabılırdı! dolayısıyla karga falan hıkaye, bence dönünce guzel hatırlıcaksındır.

sayılı gununun bu sefer cabuk gecmesı dılegıyle;)

Habp dedi ki...

Valla haceliz bi memleketin güzel olması için içindekiler de çok böyük faktör. İçinde sevdiğimiz saydığımız bi kaç adam vardı onlarda sayılı günlerini bitirdi gitti. hee sıra bize de gelecek elbet, o zaman uçaga kadar kosabilirim ercişten. Erciş için herkeşler güzel diyor dediğin gibi amma izmirden gelen biri için fazlasıyla boş. Neyse temenni ve dileklerin içün teşekkür ederim ve sözlerimi tamamiyle asker ağzıyla bitirmek isterim...

Bir gün gelecek, bir gün kalacak...

aksisozluk dedi ki...

ekşi sözlük'te 'aksisozluk' isimli nicke sahibim ve hiç kullanmadım. hesap aktif, entry girilmemiş ve yazmaya hazır vaziyette. 3 sene evvel almıştım. bu siteden de haberim yoktu tabii. ilgilenirseniz sourtimess@hotmail.com adresine mail atabilirsiniz.