13 Mayıs 2010 Perşembe

bir erkeğin en çaresiz olduğu an

duygusal bir durumda arkadaşlarından yardım istediği andır...

çaresizdir çünkü mevcut durumda arkadaşlarının yapabileceği iki şey vardır. birincisi, duyguları şahlanmış şahısa yardım etmek, ikincisi ise mevcut durumda elemanın duygularını alıp üzerine işemek. ve dostlarım, genellikle gerçekleşen durum ikinci durumdur...

vakti zamanında, vakti zamanında dediğimde bundan yılllaarrrrr yılllaarrrrr önce, ben, kaderin pençesine düşmüş ben, pek hoşlandığım bir kızı etkileyebilmek için kardeş gibi gördüğüm, kendileri için canımı verebileceğim üç yakın arkadaşımdan küçük bir yardım istemiştim. yardımın istediğim konuysa kısaca şuydu;

sözlük alemlerinden birinde moderatör olan hanım kızımız, güzel kızımız, biricikimm, sözlüğün hareketsiz halinden sıkılmış, aynı zamandada bu durum için üzülmüştür. bu durumun farkına varan deatly ise, kızı bu durumdan kurtarabilecek ve kalbini kazanabilecek olan planı yapar ve uygulama için arkadaşlarından yardım ister.

plan kısaca şudur; deatly'nin hayvanlar gibi yazan arkadaşları vardır. bu arkadaşlardan en samimi, en sıcak gördüğü üçünü seçer ve onlara durumu anlatır:

- ya babalar durum bu işte. kızdan baya hoşlanıyorum.
+ eeee..
- eeee si şu; siz sözlüğe üye olup biraz hareketlendirirseniz, yani normal normal entry girerseniz bende kıza derimki, bak sen mutlu ol diye arkadaşlarımı çağırdım, sözlüğü hareketlendirdim. herşey senin için bidenemmm..
+ baba ayıpsın ya..
* herşey senin mutluluğun için.
/ (diğer ibne nette yok)

tabiki bu can ciğer arkadaşlar planın ne kadar sikko olduğunun farkına varmış, ama zihni duygularıyla bulanmış olan deatly' e durumu çaktırmamışlardır. sonrasında bu üçlüden ikisi hemen sözlüğe üye olur ve sözlüğü hareketlendirir. fakat ortada bir sorun vardır; sözlük deatly'nin nick altında hareketlenmiştir.

nick altına girilen ilk yorum;

- memesini elletiyor.

ikinicisi;

- sadece sol memesini.. sağı ellerseniz kavga çıkarırır

üçüncüsü;

* yunan tanrılarını andıran vucuduyla gönüllerimizi fethediyor..

dördüncüsü;

* kendisi benden küçük olmasına rağmen hep bana abilik yapmış, hep beni kollayıp gözetmiştir.(bu ibne feci gazlıyo)

beşincisi;

- kendisini en çok muza benzetiyorum, meyvelerden konuşursak.

durumu msn den öğrenip yıldırım hızıyla sözlüğe üye olan üçüncü arkadaşta olaya el atar ve;

/ erik gibidir, kütür kütür..

kasmaya gerek yok. bu arkadaşlar (-) rapper ninja, (*) nikim yok benim, (/) benjcev

tabi bu durumlar olurken deatly'de kendince planını uygulamaya koymuş, güzeller güzeli kıza sen mutlu ol diye sözlüğe çalıştım, arkadaşlarımı zar zor ikna ettim ama çok iyi yazarlar, göreceksin sözlüğü şeklinde sallamaktadır. fakat arkadaşları entryleri girdikçe kızımız deatly'e neler oluyor şeklinde sorular yöneltmeye başlamış, deatly ise yediği bokun farkına varmış ve düzeltmek için çaresizce girişimlerde bulunmuştur.

sonuç olarak bu üçlü, bu metin ali feyyaz, bu izel çelik ercan deatly'nin hayallerinin bi güzel içine etmiştir.

fakat deatly, daha sonra ikinci planını uygulamaya koymuş, sözlüğün adminini kuytuda dövmüş, kıza normal yollarla açılmış, sevgili olmuş ve gün itibariyle nişanlanmıştır. bu üç ibneyide düğününe çağırmıycaktır.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kadir kıymet bilmemenin, iyiliğe dübürle cevap vermenin vesikasıdır bu yazı. lan adam senin için açık açık 'yunan heykeli gibi' yazmış, daha neyin davasındasın? şu gün senin benim gibi göbek inşaatına ilk tuğlaları atmış ve 30una merdiven dayamış bi adamın yunan heykeli gibi vücuda sahip olabilmesi için tereddütsüz bir senelik çalışmaya ve acayip bi diyete ihtiyac vardır.

bana bu güzellemeler yazılsa, değil sözlük moderatörü; kepçe operatörü bile hasta olurdu!

ben kim miyim? bahçelideki 4 kızın yancısı. onlar da sana hasta zaten. selamları var.