3 Nisan 2010 Cumartesi

denize anam mı düşse kurtarırım babam mı?

c) hiçbiri.

hayır, anasından babasından çok çekmiş ve onların da çekmesini isteyen sinirli ergen değilim.

aynı şey bobo mu holosko mu sorusu için de geçerli.

ya da benjcev mi ceketli ali dayı mı? (ıslak ceket olayı büsbütün zorlaştırabilir)

ateş mi taylan mı? (çıplak bir taylan'ı kucaklama fikri bile dehşet verici)

şahan mı cem yılmaz mı?

coldplay mi muse mu?

mercedes mi bmw mi?

örnekler çoğaltılabilir. ama benim cevabım hiç değişmez. bu sabah aklıma geliverdi. anamdan babamdan bir yahut ikisi birden denize düşse, kurtaramıycam lan. göz göre göre bağıra bağıra gidecek ebeveynim. ha, kayseri'nin bozkırında deniz bulup düşüyorsa zaten, elleme gitsin. metafizik olaylar dönüyor demektir.

yüzme bilmiyorum. yani biliyorum da, kendime yetecek kadar. kendimi kurtarabilecek kadar. bana güvenip denize düşecek hısım akrabaya tavsiyem şudur: yılana sarılın. benden daha çok işe yarayacağı kesin. en azından deyimler sözlüğüne girmişliği var.

bu soru cümlesinde de çok fena anlam bozukluğu var gibi.

9 yorum:

bonaventure dedi ki...

bu arada yazın çok güzel. kelimeler özenle seçilmiş. çok akıcı. bir solukta okudum. puanım 2.

bonaventure dedi ki...

babam anamı kurarır. bunca yıllık hayat arkadaşı kurtarsın bir zahmet. öyle yazın spor olsun, akranım olan hatunlara poz olsun diye yarım saat sırt üstü yüzmeye benzemez bu işler. gitsin kurtarsın anamı sonra hobi olarak gene yüzsün.

deatly dedi ki...

bi kere çıplak halimde gayet çekicidir. ayrıca akın efendi, mayo denilen birşey var memlekette. denize neden çıplak gireyim ki? hem ateş'i, hem de beni çıplak düşlediğinin farkındayım ama bunu sansasyonel başlıklarla dile getirmen üçümüzün çarpık ilişkisini gözler önüne sermen demek. lan ne diyorum ben..

akn dedi ki...

yaaa bırak! heriflere meme elletmeli lise fotoğraflarını ortaya döktürtme bana.

günde 3 öğün bal-badem-ceviz yiyen bi adam kucaklamak her türlü tehlikelidir hacı.

bonaventure dedi ki...

aga şuraya bir şey yazın be. bir haftadır kolum kanadım kırıldı. rengim soldu.hayattan daha çok soğuyorum bu başlığı görünce gün aşırı... hadi ama hadi. kamonbeybi!

akn dedi ki...

biz bıraktık burayı boav.. bovane.. bonaventure! kapattık. mortingen ştraaze oldu. pert oldu. bitti anlıyomusun, her şey bitti! lanet olsun...

bonaventure dedi ki...

ya benim için azar azar yazsanız. üç beş satır bir şey. maile gönderseniz ara sıra. ya fıkra yazsanızda olur. karikatür gönderin. ne bileyim. yapın işte bir şeyler. ama bırakmayın böyleee...

ceketli ali dayi dedi ki...

bonaventure

resmini görünce hakan balta'yı düşünüyorum.

bonaventure dedi ki...

ceketli ali dayı@

hakan baltada seni düşünüyor mu? bence önemli olan bu. hayatın anlamı burada bir bakıma... bırak bir süre, düşünme hakan baltayı. o seni düşünürse zaten hep senindir. düşünmezse hiç senin olmamıştır. ya ya işte böyle.