6 Şubat 2011 Pazar

korku


haberin metni açılıncaya kadar, anamdan emdiğim süd burnumdan geldi. kalmamın garanti olduğu sınav sonucunun açıklanması gibiydi. neyse ki biz değilmişiz. hemen kapattım haberi, kimbilir hangi garibanın blogu. ama bizim evlere yazı gelmeyecek ya, ohh deymen keyfime. zaten en alttaki notta da belirtildiği gibi habp ve erdem arkadaşlarımız bütün sorumluluğu üstlerine aldılar, olası bir davaya karşı. öyle de harbi adamlar. mahkemede "arkadaşlarım adına ben özür diliyorum hakim bey"den başka bir savunma da bilmezler ya, neyse.

ama aksi'ye dokunmak kor gibi yürek; kafam kadar bilek, makakula kadar baldır ister. milyonları dökeriz sokaklara da geri dönün desek kimse bizi dinlemez o saatten sonra. hee, ona göre.

3 yorum:

akn dedi ki...

sen gene iyi cesaret edip haberin devamını okumuşsun. ben başlığı görür görmez bilgisayarı filan komple kapatıp sandalyenin altına girip oturmuşum. daha yeni çıkabildim. ama aklımın bir yarısını sandalyenin altında bıraktım.

Habp dedi ki...

Tırstım, yalan yok. Amma kuzenimin avukat olmasının bana verdiği yetkiye dayanarak aksiyi sir ilan ediyorum. Yine bişeyleri karıştırdım sanırım.

Adsız dedi ki...

bir recep tayyip erdoğan klasiği. badem bıyıklılar ne kadar komplekslilermiş. lan. çok sinirleniyorum öyle böyle değil. sokakta vatandaşa, meclis başkanı kim diye sorup, anketin mına koymuşlar.. garibim vatandaş da bülent arınç demiş. vay efendim, mehmet ali şahin'i nasıl bilmezler, yok siyasetten uzaklar yok bilmem ne.. bilmek zorunda mı la mehmet ali şahin meclis başkanıymış. 'beni tanımıyölar' tribine girmiş. aaahhgg.. kafamı duvara vurucam şimdi.