20 Şubat 2011 Pazar

de hele kurban, dayanır mı buna can?

Bu akşam hiç yoktan en az 25 tel saçım beyazlamıştır; alnımda ve göz çevrelerimde en az ikişer çizgi daha belirmiştir. Cebren ve hileyle aziz beynimin bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve her köşesi bilfiil işgal edilmiş de olabilir. Bu akşamı yaşayacağıma anamdan libyalı doğaymışım da bir ömür Kaddafi'nin kıvırcık saçlarının altında inim inim inleyeyemişim...

İnönü'de fenerbahçe'den 4 gol yenilen bi maça şahit olacağıma bir işte daha iflas edeymişim daha az çökerdim. Vergi affıynan, taksidinen çeknen senedinen bi şekilde düzlüğe çıkardım.. De hele kurban, 6 tane yediğinizde nasıl ayakta kalabildin? Nasıl büsbütün eriyip gitmedin? Can nasıl dayandı aga? Kafa nasıl uçup gitmedi uzak diyarlara?

Halbuki kaç aydır izlemiyordum maçları. Beşiktaş'ı yavaş yavaş bırakıyordum. Akciğerlerim beyazlamaya, kalbim daha randımanlı çalışmaya, başım daha zehircesine işlemeye başladıydı. Bu akşam o maçı izlememe vesile olan sözüm ona dostlarımın 90'ı bir ömür frikikten kurtulmasın inşallah!


5 yorum:

benjcev dedi ki...

hacı bu yalama olmayla ilgili. inan kadıköy'de fener'den 4 yediğimde, sami yende beşiktaş'a yenildiğimiz kadar üzülmedim.

6 her halükarda biraz abartıydı ama yoo dostum bu kadar da kötü olma.

anneannemin bir sözünü hatırlarım böyle durumlarda: "sana para mı veriyolaa? kör mü oynayaydıla"

bu söz senin rehberin olsun.

Adsız dedi ki...

buraya bağır kısmını neden kaldırdığınız öğrenebilir miyim?

sevgiler..

Adsız dedi ki...

Sade Vatandaş diyor ki;

"Arkadaşım bi bağırıp çağırdığımız platform vardı noldu ona?"

Saygılarımla...

Adsız dedi ki...

Sanırı G'nin küfür etmesi sebep olmuş bu duruma..

Adsız dedi ki...

G diyor;

teessüf ediyorum.