4 Mayıs 2011 Çarşamba

aşk olsun TİB

yine bir yasak günü, yine hüsran. her liste açıklandığında, belki bir umut hani, orada şöyle dev oluşum, şanlı camia aksisozluk.net'in erişime yasaklandığını görürüm diye heyecanlanıyorum. yine yok, yine yok. böyle giderse, türkiye'de elene elene finale 2 site kalacak: biri http://www.tkgm.gov.tr diğeri de biz. aynı bbg'nin son üçüne, aslında çok da dikkat çekmeyen bbg zeki'nin kalması gibi. sinsice, gurnazca, fiti fiti.


devlet bizi zararsız, temiz yüzlü, efendi mi efendi, ütülenmiş kıyafetleriyle munis insanlar olarak görmeye devam ediyor. kedi canımızı bizim... belayız aga biz. toplanıp tehlikeli şiirler okuyoruz, bol bol küfür ediyoruz. şu sol taraftan bir yazar seç, 3 dk içinde sana "kime bağıyün birader" demezse, ben de denzel washington değiilim.


son bir umut yasaklanırız diye; nyb, deatly, rapper zombie ve benim bir çalışmamızı buraya koymakta beis görmüyorum. söz müzik rapper zombie; güfte nyb; aranjman mustafa ceceli. bu videodan sonra bizi yasaklamıyorsanız, deatly'den destek isteyeceğiz. çirkinlikse çirkinlik. haa sonra çıkarıp koyunca da çıkardı koydu oluyoruz.


4 yorum:

Harun jr.. dedi ki...

oha Süper klip olmuş tebrik ederim sizleri. Benjvec hangisi sensin acaba merak ediyorum yüzünü :)

ceketli ali dayı sevgiler...

benjcev dedi ki...

2:00 da 4 kişinin arasında uzaklarda bir kişi köpekten kaçıyor. o kişi benim. ben anadoluyum.

Adsız dedi ki...

yumusak g

ama ben izleyemiyorum klibi..

deatly dedi ki...

1.36 daki üstün oyunculuk esktra göz doldurucu. ayrıca, ''biz işte bunun için isyan yapıyoruz gardaşşşşş...teselliyi bunun için maddelerde arıyoruz gardaşşşş'' kısımlarını sokaklarda bağıra çağıra söyleyeceğimden de emin olabilirsiniz..